Sv: Vinter 9-10, del 3!
*knapplån*
herregud vad man glömmer fort alltså.. dottern blir ju 4 år i augusti och jag hade helt glömt bort hur mysigt det är med en liten bebis
sonen är hur mysig som helst att gosa med, jag och sambon slåss om honom närapå på kvällarna.. båda två vill ha honom i famnen och mysa i soffan!
än så länge *ta i trä* så verkar sonen vara ett A-barn som dottern, men jag kommer säkert att få äta upp de orden
han har iaf börjat på exakt samma sätt som hon gjorde; äter och sover... som läget är nu så är det inga problem för mig att fixa i stallet etc för han sover ett par timmar åt gången!
får se om det ändrar sig längre fram eller om det fortsätter!
idag var vi inne på BB och tog PKU-testet etc.. han blev även vägd, vägde 3120 gr så han har gått ner 80 gr sen i söndags.. helt ok tyckte doktorn och han hade inte något att anmärka på.. ett kanonfint exemplar sa han
annars så har vi inte gjort mkt idag, tog en liten promenad i det vackra vädret, fixat lite i stallet och tagit in hästarna, nu sover dottern och lillplutten med.. kl 21 ska jag sätta mig framför tv:n och kika på Fuskbyggarna. I morgon ska jag se om vi kan åka iväg och shoppa lite kläder! har ju inga pojkkläder alls så jag måste ju införskaffa det!
Dottern ska till dagis så jag tänkte passa på då, skönt att bara åka iväg med lillplutten eller så får han ev vara hemma med sambon. Kunde oxå vara skönt att åka iväg helt själv!