Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände med den där tråden om att man kan bli beviljad ledighet om jobbet är för riskfyllt och de inte kan omplacera en?
Trots att du är ungefär 1000 ggr duktigare än vad jag är på att sticka så måste jag fnissa lite. Tröjan blev säkert jättepoppis sen när ärmarna blev lite kortare! Kan du inte sticka en sån åt din vårdtagare istället
Ja det är nog bättre för dig att gå hemma än att vara nervös att något ska hända om du får en spark i magen. Vad hände med den där tråden om att man kan bli beviljad ledighet om jobbet är för riskfyllt och de inte kan omplacera en?
Gråtande unge, måste gå. Ser fram emot nya bilder på din kagge!
Graviditet och amning
Information om användning av Pandemrix under graviditet saknas. Läkaren måste väga nyttan mot de eventuella riskerna med att ge vaccinet om du är gravid. Tala därför om för läkaren om du är/misstänker att du är gravid eller planerar att bli gravid.
Pandemrix kan ges under amning.
Jag föder nog oxå i korridoren om inte sambon får följa med, jag vägrar föda ensam (tror inte jag är ensam om den åsikten )