Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...
oj, å här gnäller ja för at ja fick gå upp 5 i morse, stackrs din mamma!!!
det där med vart barna sover tror jag är väldigt mycket styrt av vad man gör från början.
jag har varit skitnga med att inte låta Matilda somna i knä, utan i sin säng eller kärra och hitils har inte de varit några problem. ibland tar vi en tuplur tillsammans, bara för att det är så mysigt, men 90% av alla gånger somnar hon på sina egna platser.
jag skulle bryta ihop totalt om jag var i Veronas kläder. jag grejjar inte att ha nån så mycket uppå mig hela tiden.
pratade en massa bra saker med PsykSandra förut å nu har ja å Påsättar´n diskuterat sex åxå. han tyckte vi skulle prova till helgen å ja blev
när han sa det! hjälp!!!! kommer ju knappt ihåg hur man gör, kmmer va skitnervös å dricka mig full för att få det överstökat kan ja ju inte, ja är ju mamma nu å har en liten att ta hand om!
men ja kan ju se det från den ljusa sidan - det blir iallafall inga syskon så länge vi inte pippar.
kollade FK:s sida förut, det fanns ingen utbetalning till mig i morgon, jättekonstigt, för det ska ja ju ha! ringde till dom å då visade det sig att dom hade glömt (hur fan dom nu kan göra det??!!) att koppla på min mammapeng igen efter vård-av-barn-pengen vi hade i göteborg.
jojo, man tackar........
så nu kommer pengarna på torsdag istället. störigt, men tur att dom kommer, jag har 143 kr kvar på kontot......
phu, är så trött, tror ja avlider snart.
senast 21.00 ligger iallafall ja i sängen å sover som en gris!!!!!!