Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ni har väl nån genväg till kalmar? (antog bara att det är dit du ska ) för ni kör väl inte Pårydvägen in eller?
Tänk på att jag är nyinflyttad i dessa skogarna så skratta inte om det är tokfel
Jag var också jätterastlös när William var nyfödd! Jag var ute och for varenda dag!
Är det nån mer än jag som totalt tappat aptiten? För att vara värsta matvraket har jag gått till att kväljas av smörgås nr 2 och har rätt ont i magen när jag ätit. Vet inte vad jag ska äta för att det inte ska svida.
Hjälp!
Jag är totala motsatsen. Vill helst inte visa mig för folk. Ska göra ett försök att ta mig till ICA. Hoppas att jag inte träffar någon som jag känner för då kommer jag bara att börja illgrina. Är hur labil känslomässigt som helst. Lille Norpan får stanna hemma med pappa han. Vi har ju som tur är krypavstånd till ICA.
Fredag är det! (Även om jag gärna tar mitt innan, men jag har ju hela tiden sagt +10 dagar). Maken tycker fredag är en bra dag för det är hans födelsedag som han gärna delar.
Jag tror på söndag runt 02.02. (förlåt att du får vänta så länge)
Är det nån mer än jag som totalt tappat aptiten? För att vara värsta matvraket har jag gått till att kväljas av smörgås nr 2 och har rätt ont i magen när jag ätit. Vet inte vad jag ska äta för att det inte ska svida.