Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...
o, vilken liten söt en!
å bäbisen är ju gullig den åxå....
Cyllene:
ja lovar att du kommer tycka att det är såååååå värt det, oavsett hur ont eller inte du får och smärtan är av ett helt annat slag än vad du nånsin känt och en alldreles fantastisk smärta är det!
(fast det tycker du inte när du väl ligger där.....
)
sen spelar det lixom ingen roll hur lite man får sova, hur mycket man får gå runt och vagga, hur ömma brösten är, hur jävla ofräsch man själv är och hur mycket skit man får torka bort från väggar, madrasser, kläder och fötter, ett enda leende och en ögonkontakt, så är alla onda minnen och tankar helt bortblåsta.
Cambrie:
mitt vatten gick på BB, och JA!!!!! det märktes! det blev en mindre sjö i sängen och när jag stog upp och fick en värk, rann det längs benen och bildade en ny liten sjö vid mina fötter.
det är nog nån liter som kommer ut på en gång, det går inte att misstolka!
när mina värkar börajde bara visste jag att det var just en värk jag fick. hela krppen tog en aus och blev helt fokuserad på värken och jag blev jättelugn inombords. själva smärtan är som mensvärk, fast starkare, men känslan var nått helt nytt för mig!
sen höll smärtan i sig i up till 2 minuter, det var åxå helt nytt för mig, mina SD bara krampade ihop och sen släppte.
värme hjälpte föga, likaså alvedonen.
du vet när det är en värk, det går INTE att ta miste på det.