Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Ett stort grattis till lillkillen!!! Inge kul att spricka så mycket, hoppas det läker snabbt.

Kl

Klockan fyra i morse åkte cassic_bambi in till förlossningen :bump: Undrar vad hon ska göra där :banana: *hejar lite på vinterbebisarna*

Ja och inte behövde vi vänta länge heller, kl 6.15 i morse tittade deras lille grabb ut, 3650 tung och 52 lång!

Grattis cassic med familj!!! :bump:

Shit, är det min tur nu?

Grattis till pojken!

Kul att någon bryter tjejtrenden.:D

Hoppas att du läker ihop snabbt och orkar återkomma med rapport och massor av bilder på underverket.

En grabb till! Grabbligan gör sitt intåg.

Grattis till Cassi med!

Gah!

I morse när mannen låg och som vanligt klämde på magen innan han gick upp till morgonskiftet så var Norpan stygg. Flertalet ggr fick jag mottaga rejäla påtryckningar och sparkar mot höger revben. Det känns.
Men sambon tycker att det är jättehärligt när det är livat i magen.:grin:

Grattis Cassic!

Kom igen Vindvissla kan du inte föda lite tidigare denna gång? :D

Grattis till era små gossar Cassic och LillaLiv!!!

Nu hoppas jag att vår lilla tjej skall göra sin entre´snart (japp, vi vet ju att det är en tjej). Men idag kan hon få stanna i magen då jag och de väntande syskonen skall inta årets första julbord till sjöss i Göteborgs vackra skärgård, mumma!!

Nu skall jag upp till stallet och pyssla om pållen lite, har haft lite strul med medryttarna vilket är synd då det är nu det börjar bli lite tungt men det går, dock lite långsammare än vanligt men tid har jag ju när bebisen ännu inte kommit...

Grattis! Skönt att killen mår bra, mindre kul att du har ont. Vet hur det är :crazy:

Grattis till Cassic med!!!

:banana: :bump: Grattis Lillaliv och cassic_bambi till grabbarna :bump: :banana:

Shit det är ju snart min tur :eek: Bebis (Eller Tilde som hon kallas...) var ju rörlig i måndags. Gör inte mig nått, Rasmus sjönk ju ner tidigare = inget sex :mad: Men i alla fall, i natt har jag haft riktigt ont i fogarna och en pressande känsla på främre fogen så jag tror nog allt hon är på väg neråt. Visar sig väl på lördag då det är vecko-foto av magen om den ändrat form!

Jag slipper elda med ved nu :bump:

De börjar bli lite jobbigt att komma ner till luckan och mina fötter somnar när jag sitter på huk för att få fart i pannan. Beställde pellets i förrgår, fick bekräftelse igår och nyss ringde dom och sa att om ca 1 timme kommer dom och lossar 5 pallar :bump:

Frågan är ju bara hur jag ska få in de i pannrummet. För i garaget står en bil + allt som ska kastas som jag bar dit för vi skule åka med de till soptippen i helgen för att få in pelletsen :angel:

*kl*

Grattis Lillaliv och cassic_bambi!! :banana::bump:

Imorgon ska vi på tillväxt UL, hoppas den lilla växer som den skall :crazy:

Idag är inte min dag, är sååå irriterad på alla "stackars" kunder som ringer in och vägrar lyssna eller göra som jag säger!:mad:

Då så!

Kom igen nu Sams lillebror, ut med dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka