Vinslöv i Augusti

Sv: Vinslöv i Augusti

Fyller på lite mer

Fio i 100-klass
Narcissa i 90-klass
Nightrunners_noya i olika klasser
Olga-Klara i 90-klass
prins_rollo i 100-klass
minnaa i 100-klass
Idasagares Hanna 1 häst i 100 och 2 x 90
Idasagares Tilda 1 häst i 100
Fälttävlansnisse 3 x 100
Lady_D i 100

Kom alla med? Jag slapp bortlottning iaf.:D

jag ska dit på lördagen och rida Debutant Kat C... Trist att de bara hade Debutant :smirk:, men det är ju bättre än inget iaf :p

Vet någon om de saxar klasserna eller kör dem efter varandra. Jag hade oturen att hamna i den sista klassen den här gången också. Men bättre det än att inte rida alls. ;)

Senast ändrad:

Ja det är det. men eftersom den ponnyn jag tävlar i Lätt klass är skadad så gör det inte mej nånting. Så ska debutera debutant med den andra istället ;)

Vet någon om de saxar klasserna eller kör dem efter varandra. Jag hade oturen att hamna i den sista klassen den här gången också. Men bättre det än att inte rida alls. ;)

Och bara det kan ju vara en anledning till att du inte kommer .... igen :angel:

Varför inte fråga på hemsidan i Gästboken? :idea:
Man saxar inte då man inte vet hur man gör. Ingen av dem tävlar så...

Oki, jag har C-Ponny:) .. Hehe "alla" som var där i fjol vet vem min ponny är=D

Nu är startlistorna för ponny också uppe :)
Jag startar efter dig ;) Sen är väl hon som har Hembys Marcello också bukare(?)

Aaa nu vet jag vem du är :D Du har en isis och tävlar med va? Hilda från Rögla eller nåt sånt :idea:

Får hålla koll på både dej och Gabbi då :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka