Vinslöv i Augusti

Sv: Vinslöv i Augusti

Var snälla mot varandra flickor.;)

Det är inte 100 att Göte kommer med mig även om jag hoppas det. Men jag kommer vara där iaf. :D

Var snälla mot varandra flickor.;)

Det är inte 100 att Göte kommer med mig även om jag hoppas det. Men jag kommer vara där iaf. :D

Naturligtvis kommer varken Göte eller du, det är ju det jag har sagt hela tiden , du är fullkomligt livrädd för att träffa mig helt enkelt :p

Naturligtvis kommer varken Göte eller du, det är ju det jag har sagt hela tiden , du är fullkomligt livrädd för att träffa mig helt enkelt :p

och det är fullt förståligt :idea:... stackars narcissa drömmer mardrömmar och har inte sovit på en vecka :eek:

bara för att fio kommer (nåja hon är inte heller här ännu :p) :idea:

Johoo....jag kommer att vara där i vilket fall som. :D
Ska iväg och rida Göte nu och se hur han känns.

KL

Vi ses inte..
inställt :mad:

kommer info snart...

Upprepning av fjolåret alltså... tråkigt men antagligen helt rätt beslut!

vet du om tävlingen ska försöka genomföras senare? ( som förra året)

mm finns planer om oktober...
ni kan ju maila(gästboka) och peppa så att de känner att vi ryttare vill ha tävling :idea:
efter ponnySM iallafall
måste ju vara rädda om banan tills SM såklart :idea:

Jaha...det var det.:(

Nu håller jag på att anmäla mig och en till till torns pay and ride. Väntar på att han ska ringa tillbaka.

När anmälde ni? Han fick in mina vid 20 i sju på kvällen. Jag vet inte alls hur det ligger till. :eek:

Det är inte alls kul. Jag ville ju komma dit och rida. Jag vet ju inte ens om jag har kommit med till Torn.

Jisses vilken tur du hade , nu slapp du undan igen :devil:

Ja, och du med!:devil:

skimmeln är nu vederbörligen kidnappad och återförd till sitt färdenesland! Och om jag ska döma efter alla bocksprång och glada race i hagen i morse så vill han aldrig mer åka tebax....fio lilla....jag SA till dig att hästar inte tycker om när man är elak mot dom....:rofl::rofl::rofl:

*håller upp min nyinköpta sköld*
fio slåss vildsint när man retar henne kan jag meddela...hon sparkas även på smalbenen när hon är nervös...:devil::rofl::devil::rofl:

Okej såg att du blev placerad iaf :) Så så dåligt kan det inte ha gått ;)

Jag har en Valack som heter Olliver och ett sto som heter Highland Spirit men spirit ska säljas så imed att Vinslöv blev inställt så hinner jag nog inte tävla nån fälttävlan med henne :( Men Olliver har ju kvalat till Lätt och sen red vi lätt klass i dagstorp med. Men där gick det sådär i dressyren eller jag tyckte han gick bra men det tyckte inte sylvia :crazy: Men jag får nästan alltid låga poäng av henne :mad: men sen var han nolla i hoppningen och ett futtit litet stopp på vattnet i terrängen som igentligen inte borde varit nåt stopp :smirk: Kom lite för fort på vattnet bara så han hann inte se vad det va, men man lär sig av sina misstag :idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023