Vinslöv i Augusti

Sv: Vinslöv i Augusti

*KL*
Är de någon som håller till i närheten av Vinslöv o vet hur deras banor är efter allt regnande?

Min plan var att debutera med min häst, men hon fick en senskada i våras som förstörde allt. :mad:
Men nästa år :bump: då kommer jag så akta er... :devil:
jag kanske rider över er:angel: nääe, men jag vill debutera i fälttävlan, men hästarna vill aldrig vara friska :(.. så håll tummarna för mig

*KL*
Är de någon som håller till i närheten av Vinslöv o vet hur deras banor är efter allt regnande?

Än så länge helt ok. Blött på vissa ställen men allt beror på vädret i veckan.
Det tål inte så mycket regn. Behöver egentligen sol och blåst.

Aaa nu vet jag vem du är :D Du har en isis och tävlar med va? Hilda från Rögla eller nåt sånt :idea:

Får hålla koll på både dej och Gabbi då :)

vi (döttrarna och jag) kommer att sitta hindervakt på lördagen så vi hejar på er också :idea:

*KL*

Kändes helt ok i går, blöt på vissa ställen men vi får hålla tummar å tår att det börjar blåsa å solen tittar fram!

hehe vad naajs! Då vet jag vet du är.. Så hälsar!:):rofl:

Red di i går i Tågarp?

och du står väl för den mest intressanta ritten.. :idea:

Ja, käre barn! Jag blir alldeles mörkrädd när jag ser era kommentarer???!

Men jag kan göra slut på era funderingar redan nu...skimmeln är i hög form, fio har jag tränat grundligt....(hennes kondis lämnade en del att önska men efter lite slavarbete under osande svordomar så är även hon i bästa kondition nu...:devil:)

Så ni andra som ska rida 100-klass kan redan nu fundera på att slåss om 2:a plats och neråt för gulblå rosett är redan tagen....

:rofl::rofl::rofl:

Ja, käre barn! Jag blir alldeles mörkrädd när jag ser era kommentarer???!

Men jag kan göra slut på era funderingar redan nu...skimmeln är i hög form, fio har jag tränat grundligt....(hennes kondis lämnade en del att önska men efter lite slavarbete under osande svordomar så är även hon i bästa kondition nu...:devil:)

Så ni andra som ska rida 100-klass kan redan nu fundera på att slåss om 2:a plats och neråt för gulblå rosett är redan tagen....

:rofl::rofl::rofl:

Ja skall han få vinna någon gång i sitt liv så får det ju bli när jag rider :devil:

Oki , kul.. jag trodde ínte jag skulle bli placerad:P så vi åkte hem.. men de ble jag visst;)

*kl*

Blir det någon tävling tro? Det regnar visst fortfarande där nere i söder...hörde att de skulle ha möte idag.

Ni kan få lite sol av oss här uppe i norr, här är det riktigt skönt! :D

*kl*

Blir det någon tävling tro? Det regnar visst fortfarande där nere i söder...hörde att de skulle ha möte idag.

Ni kan få lite sol av oss här uppe i norr, här är det riktigt skönt! :D

kom lite regn innan idag. Sen har det blåst ordentligt.

De hade möte igårkväll... men jag har inte hört något...

Aha, det tar lite tid för informationen att nå ändå upp hit vettu. ;) Hoppas att det går att köra tävlingen.

(klarade mig ganska bra till Lag-SM artikeln ändå, men thanx anyway! :D )

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023