Vill veta lite om Kazire de Guez

Cappis

Trådstartare
Skulle vilja veta lite om denna "herre",som tyvärr inte finns kvar på denna jord. -Har någon sett honom tävla? lynne?
Har faktiskt bokat honom till min helamerikansk stammade dam,tänkte
att det skulle passa bra med lite fransk styrka! och så är han ju även nersatt i pris! kanske det är flera här på Bukes som valt honom?

Sv: Vill veta lite om Kazire de Guez

Jag är väldigt sugen på honom i år, men alla mina märrar är redan bokade till en annan hingst och jag vill inte krångla och byta nu. Men det är ju sista chansen om man vill betäcka med honom, för sperman får ju inte användas nästa år.

Såg en riktigt fin ettåring efter honom igår + några nyfödda ungar. Men ettåringen var som sagt väldigt fin.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 148
Senast: lizzie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 924
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 014
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka