vill se bilder på era älsklingar!

Sv: vill se bilder på era älsklingar!

Min perser Madonna, har tyvärr ingen bättre bild
Madonna.jpg

här e mina två galningar :love:

Sigge
2447388.jpg

Tippex
2447393.jpg

ursäkta dom stora bilderna :o

det är väldigt fina katter allihop! det är så att man vill skaffa en till! men jag tror inte det skulle uppskattas av alla där hemma med tanke på att vi redan har aktt och hund! och min madam bella skulle avsky den stackarn som pesten! sån är hon, min bella.

morre_biter.jpg

Morreskogen.jpg

Morre Morr-fin, mammas lilla sötgris :)
Huskatt som snart fyller 4 år.

//aemaria

Vad fina katter alla har!!!:d

Här kommer lite bilder på min sötnos, Måns. 12 år gammal blev han igår på katt kramar dagen!

mnsisolen.jpg

mns.jpg

Visst e han underbar min lilla herre..:love:

Corneliz 1 år ½ norsk ½ bondkatt.

788dc202a9b1bad1533c9ee5b7badb51.jpg

Skrållan 3 år bondkatt.
0c5660989fe0cf9e34dfbf7bf971fbbb.jpg

Wilma, våran gamla katt men vi fick ta bort henne då hon fick en tumör i munnen. Måste bara lägga in en bild för hon var helt bedårande!

e7c63149ee56d0d186deef2e156fbdcc.jpg

Här kommer några bilder på min kisse, en bondkatt som heter Eskil och är 7 månader gammal. Men det har nog visat sig att det är en liten honkatt... så det blir då ett namnbyte till Ester. ;)
En helt underbar liten katt är det! :love: Går med mig på promenader här hemma, och följer mig som om h*n varit en hund.

PICT3721.jpg

PICT3727.jpg

PICT4040.jpg

PICT4043.jpg

PICT4046.jpg

Senast ändrad:

Det här mina älsklingar som båda fyller 1 år idag!
Grattis till min små gullisar och tack för att ni finns!:love:
:banana: :banana: :banana: :bump: :bump: :bump: :D
Smilla
HemfosamedLisa002.jpg

Athena
DSC01452.jpg

Här en bild på min ena katt Spooky:love:. Trots hans namn är han en av de lättskrämdaste katter jag träffat, blir rädd för nästan allt.
x1pgliP38XxBL1whEAYL4_dM5DUTeaNkDC3FYUbQdZ1HuLzlS-BgZjpZldtI9U72I3qGs4DzCMfKvoR5ecHWi8jeCpVZWPVuY6tjDMHEAhWHb2MmiTsrHk7AHEHcjLk_miMhwGxvcHK6DKCrsD2Iz9YNGS7g42hpXgV

Har även en till katt, Saga, men hade inga bra kort på henne. Men ett på 3 av hennes söner.
Lillbrorsorna har vi gett bort och storebrorsan på bilden blev överkörd i slutet på 2004:(. Men se hur snäll han var:love:
x1pgliP38XxBL1whEAYL4_dM5DUTeaNkDC3FYUbQdZ1HuK4wBlU-Vi-gTyCBkWPbGu0DIhMQHRA3pkZ5lpnGdrlZFxJhOxAj8Uq2jIHoW2yS0L841XVkdon10qQMhu_TxepgWwkELF9_k3qvuXmh1ogKVLLcZoaCkPi

CcE skrev:
Här en bild på min ena katt Spooky:love:. Trots hans namn är han en av de lättskrämdaste katter jag träffat, blir rädd för nästan allt.
x1pgliP38XxBL1whEAYL4_dM5DUTeaNkDC3FYUbQdZ1HuLzlS-BgZjpZldtI9U72I3qGs4DzCMfKvoR5ecHWi8jeCpVZWPVuY6tjDMHEAhWHb2MmiTsrHk7AHEHcjLk_miMhwGxvcHK6DKCrsD2Iz9YNGS7g42hpXgV

Har även en till katt, Saga, men hade inga bra kort på henne. Men ett på 3 av hennes söner.
Lillbrorsorna har vi gett bort och storebrorsan på bilden blev överkörd i slutet på 2004:(. Men se hur snäll han var:love:
x1pgliP38XxBL1whEAYL4_dM5DUTeaNkDC3FYUbQdZ1HuK4wBlU-Vi-gTyCBkWPbGu0DIhMQHRA3pkZ5lpnGdrlZFxJhOxAj8Uq2jIHoW2yS0L841XVkdon10qQMhu_TxepgWwkELF9_k3qvuXmh1ogKVLLcZoaCkPi

Guud, så söta dem är!:love: :love:

måste man ha en hemsida med bilderna på katten för att kunna lägga in de?

så fina katter! det är så att man vill skaffa fler!

Kissing Spine skrev:
Creepy! :eek: Min förra katt var tre(hm.. två?)färgad och hette Tessi :crazy:

haha jag vet man rycker verkligen till vid såna tillfällen! känns lite creepy:smirk:

Hon var väldigt söt din tessi!!!:love:
Och din nuvarande katt är oxå hur söt som helst!! Älskar sköldpaddsfärgade katter!!!

*kl*

här är katten som omvände mig från anti-katt (mkt pga allergi) till kattmänniska!
"gammelkissen" heter Scatman och är nu 12 och hittades i ett träd av min morbror när han var liten. ett tag bodde han hos kusinerna innan han fick komma till mormor och morfar, där han blev morfars katt! när morfar gick bort fick vi honom, ca 1,5 år sedan är det nu.

en riktig fegis, men världens goaste! När vi bara haft honom ett par veckor låg jag däckad i vinterkräksjuka, och vem tröstade då om inte kissen! :love:

Här kommer kort, klickbara allihopa!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
558
Senast: Bison
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 075
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt