N
nemi_baby
jag är katt och hundmänniska! men eftersom att vi är inne på katt nu, så skulle det vara kul om folk kunde lägga in bilder på sina sötisar! berätta gärna lite om dom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
_moa_ skrev:
Ickapeltz skrev:
Detta är min söta Tindra. Jag hämtade henne från katthemmet och efter hembesö så blev hon officiellt min! Hon är mitt lilla hjärta. Lite busig men oftast snäll, speciellt när hon får sova jämte mattes näsa....
dannilall skrev:Kompiis ( svartvit) och Sol (vit). Kompiis är hittekatt född hösten 98. Sol är född 02.
Smilla född 03. Perserkorsning.
Smokie född 03 Chinchillaperser.
Kompiis och Smillas bebbar. 5 veckor gamla.
så fina kissekatter!MissFideli skrev:Mina 2.
S*Iliadens Yoga, svartvit Brittisk Korthår. Född 23 juni 2000. Pappa heter GIC Proco van Diaspora, mamma heter S*Bergholmens Berenice.
Yoga är en underbar katt, snäll, gosig, pratig och lekfull. Dock har hon fått vissa "lynnesproblem" av p-piller så hon är lite speciell i pressade situationer. Men hemma är hon helt underbar.
Kastrerad efter en kull.
S*Lisuanto's Abiding Addiction, lila Brittisk Korthår. Född 4 december 2003. Pappa heter CH S*Karl Johan's Damien och mamma är ovanstående Yoga.
Abbie har allt jag sökte hos en britt. Hon är rastypisk (lite lång dock), genomsnäll, pratar mycket och leker massor med sin mamma.
Föddes i garberoben tidig eftermiddag när jag sov, så jag missade tyvärr hennes födelse och fick nöja mig med syster och bror. Behöll Abbie för avel, men sen visade hon sig ha en ärftlig defekt (patellaluxation) som man inte vet arvsgången på, så nu är hon också kastrat.
samma som min bella då!! dom är lika, fast inte i färgen då... va fin katt!asp-en skrev:http://img.photobucket.com/albums/v245/ciwi/fluffy3.jpg
Min katt Fluffy, född på landet 21 augusti 1999.
blandning mellan norsk skogskatt och bondkatt
har tittat på hemisidan och gud vilka fina kissekatter!adore skrev:För att se min missar så kan man gå in på min hemsida och gärna skriva ngt i gästboken
http://www.geocities.com/stinascornishrexkatter
Har inga bilder som jag kan lägga upp här tyvärr...