Vill att webvoter-forumet öppnas "rätt"??

N

ninni_

Jag håller på med en hemsida mha freewebs. Till hemsidan ska det vara ett webvoterforum, men enligt koderna på webvoter kan man bara antingen öppna det som nytt fönster, popup eller i det aktuella fönstret. Jag vill ha det så att man fortfarande ser menyn, men vad är koden för det??
Någon som vet?
 
Sv: Vill att webvoter-forumet öppnas "rätt"??

Har du din sida i frames?
För i så fall kan du skriva <a href="#" target="framens_namn"></a>
Annars går det nog inte eftersom jag antar att du inte kan påverka designen på själva forumet?
 
Sv: Vill att webvoter-forumet öppnas "rätt"??

Det är en frame som freewebs "skapat" eller vad man ska säga. Den ligger på högerkanten, och den vill jag ju ska vara kvar när forumet öppnas "i mitten".
 
Sv: Vill att webvoter-forumet öppnas "rätt"??

Men du får skriva så som jag visade, och så anger du namnet på framen i mitten.
 
Sv: Vill att webvoter-forumet öppnas "rätt"??

Vad betyder # ? är det där jag ska skriva adressen till forumet?
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 097
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 450
Senast: Destiny_D
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 024
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 223
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp