Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder Ocean och är extremt nöjd. Både med tvättresultat och av miljöskäl. Finns på Granngården.Vilket medel använder ni?
Jag använder av nån dum anledning Via Color mest fast jag tycker att det bleker alla kläder jättemycket.
Frågan är bara vad man ska använda annars? Vill ha nåt som bevarar färgerna, tips önskas!!
Intressant! Förr när jag hade en arbetare i huset och själv hade stall och jobbklädeer så funkade Ocean utmärkt. Det blev rent. Med undantag av oljefläckar som jag fick lägga på mer för. Gjorde oftast gröt av tvättmedel och vattenoch strök ut på fläckarna. Det funkade de flesta gångerna.Hade Ocean tidigare, men fick inte rent arbetskläderna. Det fungerade dock utmärkt till civila kläder, lakan etc.
Vilket medel använder ni?
Jag använder av nån dum anledning Via Color mest fast jag tycker att det bleker alla kläder jättemycket.
Frågan är bara vad man ska använda annars? Vill ha nåt som bevarar färgerna, tips önskas!!
Mina kläder bleks inte iaf, så det är möjligt.Tack för era svar
Måste dock undra eftersom att alla skriver att de inte använder sköljmedel:
Bleker sköljmedel färgerna??
För det använder jag.....
sköljmedel är egentligen bara till för att ta bort statisk elektricitet från plaggen. Det fyller ingen funktion på t.ex bomull som inte blir statiskt.Använder Ica Skona och bara sköljmedel på handdukar och underkläder. Vissa material kan ta skada av sköljmedel, t.ex jackor med andasfunktion, men vet inte hur det är med vanliga bomullströjor..