Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NibblaI engelsk språkliga länder är ordet "moist" något som verkar ge obehag.
Har du något ord som ger dig associationer i liknelse med naglar på en griffeltavla?
Det slog mig nu nä jag läste ditt inlägg att jag vet många "här" som verkar ha svårt för - is. Mellis, föris osv.Mys, mysa. Det kryper i mej av äckel. Vet dock inte varför
Det är åtminstone ett ord som inte dyker upp så ofta!Nibbla
Samma här. För mig beror det på att så många män säger mysa när de inte vill säga ligga.Mys, mysa. Det kryper i mej av äckel. Vet dock inte varför
Jo, min man använder det frekvent…Det är åtminstone ett ord som inte dyker upp så ofta!
Åh nej, fy vad avtändande.Samma här. För mig beror det på att så många män säger mysa när de inte vill säga ligga.
Med flit då?Jo, min man använder det frekvent…
Delvis! Sen verkar han genuint tycka det är ett bra ord också.Med flit då?
Mys, mysa. Det kryper i mej av äckel. Vet dock inte varför
Min ponny som hette lilla my kallades för mysan, myspys eller något annat i den riktningenSamma här. För mig beror det på att så många män säger mysa när de inte vill säga ligga.
OpraktisktJag ogillar starkt Älskling, Älskar och alla böjningar på det ordet.
Vad använder du för alternativ till dessa ord?Jag ogillar starkt Älskling, Älskar och alla böjningar på det ordet.
Jag uttrycker aldrig sådana känslor. Problem solvedVad använder du för alternativ till dessa ord?
Dom som använder det ordet har ofta gått ”livets hårda skola”Livspusslet
Ah, okej.Jag uttrycker aldrig sådana känslor. Problem solved