Vilket är det mest frekventa ordet

Sv: Vilket är det mest frekventa ordet

Nar vi var ute och gjorde kvalls sysslorna nu ikvall tankte jag pa den har traden och kom nog fram till att "easy" uppbrutet med "EASY" och "gentle" ar de ord jag anvander mest, tatt foljt av "ENOUGH". :o Min lilla marodor gar fran att ata och svalja allt hon hittar till att sitta framfor en lugnt vilande Mandy och sla henne i huvudet med tassen tills hon far igang Mandy ... och da blir leken aldeles for valdsam for mig, vare sig de ar inne eller ute. :cautious: Jag vet inte vad jag tankte nar jag trodde att det skulle bli sa bra med en hund till:crazy:

Sv: Vilket är det mest frekventa ordet

"Duktig" (mitt bra-ord), hans namn och olika typer av "fis" (Sötfis, blötfis, knasfis, galenfis), vilket är hans många smeknamn :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 882
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 763
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka