L
Lady
First Wish eller Dionysos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte valt First Wisch.
Och lite orolig över Dionysos skritt.
Varför inte?
Dionysos gångartsnedärvning gör mig lite besviken, mycket ojämn.
Allt är inte guld som glimmar, First Wish är inte heller ett bra val, han blev som sagt var inte godkänd i tre avels förbund i Tyskland.
Allt är inte guld som glimmar, First Wish är inte heller ett bra val, han blev som sagt var inte godkänd i tre avels förbund i Tyskland.
<Det finns så många andra att välja emellan, använd din fantasi, och ta reda på vad andra har använt med likartad härstamning.
Lycka till.
Hingsten gör faktiskt inte allt. Stoet gör en hel del.Varför inte?
Dionysos gångartsnedärvning gör mig lite besviken, mycket ojämn.
First Wish eller Dionysos?
Hingsten gör faktiskt inte allt. Stoet gör en hel del.
Dionysos.
Han ger trevliga avkommer. Har träffa på flera stycken. Vart den ena var ett riktigt hingstämne men var dock lite för liten...![]()
Att en hingst har 10r på gång garanterar inga 8,9 el 10
r på avkommans gång det finns det mkt exempel på ! Dessutom finns det en hel uppsjö av svårklasshästar som har någon eller några eller alla sina gångartspoäng lägre än 8.
Men stoet nerärvde väldigt bra gångarter. De rör sig väldigt fint.Trevliga är de säkert, men själv har han 7-or på gångarterna. Vad finns det då för anledning att tro att han ska nedärva sig så mycket bättre? Enstaka blir säkert jättefina, jag har sett ett par, men de har haft mycket bra stolinjer och gång bakom.