Charliesmatte
Trådstartare
Vill bara fråga, vilken ras tycker ni ser avskräckande ut? Det vanliga är väl amstaff, rottisar, staffar osv... Medan jag tycker att rottisar är sjukt fina. Det jag undrar är vad ni tycker ser avskräckande ut? Jag menar, schäfrar, dobermann, rottisar, staffar osv tycker väl folk ofta ser läskiga ut och kliver åt sidan. Fast att dessa hundar för det mesta är väldigt trevliga. Men nån som kan komma på fler raser som ni tycker ser avskräckande ut. Jag menar, jag tycker rottweiler är Superfina, men jag förstår dom som tycker att dom ser lite läskiga ut, alltså att vissa tycker dom är avskräckande. Men kan ni komma på några fler än vad jag har nämnt? Håller på med ett arbete om ni undrar, där jag förklarar hur Jag tycker att synen borde ändras på så kallade kamphundar och sånt... Så därför vill jag ha lite tips på raser som ser lite avskräckande ut, men som
Jag sen skriver och förklarar hur jag tycker, alltså att dom inte är farliga osv. Tack för svar!
Jag sen skriver och förklarar hur jag tycker, alltså att dom inte är farliga osv. Tack för svar!