Herregud! Ska säga till alla att vi har en pomsky sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud! Ska säga till alla att vi har en pomsky sen.
terriern eller shepherden?Aussie.
Har du finsk lapphund? På en av sidorna jag hittade skrev någon att valpen var en Finnish lap dog. Det blir ju något helt annatHerregud! Ska säga till alla att vi har en pomsky sen.
Ja, om tre veckor! Haha ja! Det blir ju något helt annat som sagt...Har du finsk lapphund? På en av sidorna jag hittade skrev någon att valpen var en Finnish lap dog. Det blir ju något helt annat
Men det verkar ju vara otroligt söta valparJa, om tre veckor! Haha ja! Det blir ju något helt annat som sagt...
Du har PMPMa gärna!
Australian Shepherd, för att förtydligaterriern eller shepherden?
Är det bättre att mallen blir populär istället för HH? Varför? Är inte så insatt, är holländaren tuffare?På brukssidan tycker jag mallen blivit väldigt populär senaste året.
Holländare var poppis ett kort tag men verkar ha svalnat lite, som tur är.
Whippet håller jag med om! Till viss del också perron.Lagotton har väl exploderat i populäritet i ganska många år nu. Det tror jag fortsätter. Lockiga hundar öht. Ser och hör en hel del om spansk vattenhund. Någon nämnde olika pudelblandningar, det tror jag också.
Jag tycker också att antalet vinthundar verkar öka. Särskilt whippets och italienare.
Får rysningar varenda gång jag ser "åh kolla (valfritt namn på partner) jag vill ha deeeeen!!!heartheart" om husky, jag tycker oxå dom är jättefina men jag anser att det är en ras som ska göra det den är avlad för.Jag tror att nästa stora trend kommer bli... Husky. För de är ju "såååå fina" och "jag är aktiv, jag går en timme om dagen". Facebook exploderar av klipp på Huskys i USA, där man hävdar att visst är de lite bångstyriga, men de blir ju faktiskt vad man gör de till.
Såg nån kommentar på fb, troligast från USA där någon typ "Här är min Pomsky" så verkar ju finnasPomsky var väl fejk? I alla fall den urgulliga valpbild som var runt på fb, den var en finsk lapphund eller nåt. Och den svenska pomsky-sidan ska också ha varit fejk.
På brukssidan tycker jag mallen blivit väldigt populär senaste året.
Holländare var poppis ett kort tag men verkar ha svalnat lite, som tur är.
Träffade en holländare häromdagen, min reaktion var "åh, sällan man ser!", jag hänger tydligen inte med... Har de bubblat som trendiga?
De ökade väl för typ 10 år sen, men var så svajiga mentalt att ingen skaffade en igen.Träffade en holländare häromdagen, min reaktion var "åh, sällan man ser!", jag hänger tydligen inte med... Har de bubblat som trendiga?
De ökade väl för typ 10 år sen, men var så svajiga mentalt att ingen skaffade en igen.