Vilken ras är jag?

Nila

Trådstartare
Tänkte att det kunde vara roligt med en liten lek.
Beskriv din hunds personlighet och karaktärsdrag för rasen, så får vi andra gissa vilken ras det är.

Livlig, glad, tycker om alla. Alla hundar kan vara lekkamrater. "Knähund". Gillar att tugga på ben. Säger till om det är något konstigt ljud eller tycker att något är konstigt. Lägger tassen på en när han vill något. Tycker apport och sök är jätteroligt. Gillar att träna olika saker. Älskar att plumsa i snö. Älskar oftast vatten.

Tja, nånting sånt.

Sv: Vilken ras är jag?

Livlig, glad, tycker om alla. Alla hundar kan vara lekkamrater. "Knähund". Gillar att tugga på ben. Säger till om det är något konstigt ljud eller tycker att något är konstigt. Lägger tassen på en när han vill något. Tycker apport och sök är jätteroligt. Gillar att träna olika saker. Älskar att plumsa i snö. Älskar oftast vatten.

Tja, nånting sånt.

Jag gissar på någon form av fågelhund om den gillar att apportera och att bada :p

Helt klart en vizsla ;) Eller, jag håller med om att det inte kan vara annat än en fågelhund..

Jag trodde vi skulle gissa vilken ras man skulle vara, alltså om jag skulle vara hund utifrån våra egenskaper och personligheter när jag bara läste rubriken.

Det trodde jag oxå :) Att lista ut vilken hundras man har är ju ganska enkelt om användaren gjort mer än ett inlägg här på hund ;)

Tänkte att det kunde vara roligt med en liten lek.
Beskriv din hunds personlighet och karaktärsdrag för rasen, så får vi andra gissa vilken ras det är.

Tja, nånting sånt.

Labbe gissar jag på

Ja det kan det ju vara, men jag kommer då inte ihåg vad alla har för hund :) Sen kan det ju vara nån ras man kan mycket om också.

Min tanke var egentligen, även om jag glömde bort det själv, att skriva från hundens perspektiv så att säga. "jag är glad, livlig. Jag gillar alla hundar... [....] Vilken ras är jag?"

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 084
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 794
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
820
Senast: ildiko
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
372
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka