Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller en mini-åsna som kan fixa tvätten, drömscenario!Ändrade mig, kan vika kläderna själv, skiter i robot och vill istället ha en mini-åsna
Men JA! Vilken strålande idé. Plocka ur diskmaskinen? Kanske för mycket begärt…Eller en mini-åsna som kan fixa tvätten, drömscenario!
Du står alltså och velar mellan ovanstående.... ?!Hade jag önskat så hade jag velat ha en pryl som gör mig frisk som en nötkärna! Typ en livläkare med magiskt helande krafter eller ngt!
Eller kanske vin som inte gjorde en berusad! Då hade man kunnat dricka hur mkt som helst!
Inga drömmar är för stora, tänker jag. Mini-åsnan Butler kan säkerligen hantera det mestaMen JA! Vilken strålande idé. Plocka ur diskmaskinen? Kanske för mycket begärt…
Vin man blir frisk av?Hade jag önskat så hade jag velat ha en pryl som gör mig frisk som en nötkärna! Typ en livläkare med magiskt helande krafter eller ngt!
Eller kanske vin som inte gjorde en berusad! Då hade man kunnat dricka hur mkt som helst!
Skulle skriva att jag vill ha en hustomte som fixar och donar, håller ordning helt enkelt.. men det låter onekligen som att det är en liten åsna jag behöver!Inga drömmar är för stora, tänker jag. Mini-åsnan Butler kan säkerligen hantera det mesta
Vem behöver INTE en mini-åsna känner jagSkulle skriva att jag vill ha en hustomte som fixar och donar, håller ordning helt enkelt.. men det låter onekligen som att det är en liten åsna jag behöver!
Du står alltså och velar mellan ovanstående.... ?!
Det finns ju kombinerade tvättmaskiner och torktumlare Jag trodde att de var mest skräp, men sedan det fanns en sådan i en airbnb lägenhet jag hyrde, och den funkade alldeles utmärktMåste det vara en realistisk pryl? Om inte, så vill jag ha en manick som tar tvätten ur tvättmaskinen och hänger upp den på torkställningen åt mig.....
YT = YoutubeVad är YT och smartTV?
Jag äger ingen tv och tvivlar på att jag någonsin kommer äga en.
Jag har ibland sagt att jag behöver en hemmafru från 50 talet. Tyvärr lär inte sådana finnas mer.Skulle skriva att jag vill ha en hustomte som fixar och donar, håller ordning helt enkelt.. men det låter onekligen som att det är en liten åsna jag behöver!
Smart! Jag saknar en eurojackpotkupong med rätta raden för storvinsten påSjukt mycket pengar. Ekonomiskt oberoende. Då kan jag skaffa alla prylar jag vill ha och lite till
Ett betalkort med snuskigt mycket pengar.Smart! Jag saknar en eurojackpotkupong med rätta raden för storvinsten på
Njä, är lite för snål för att torktumla...Det finns ju kombinerade tvättmaskiner och torktumlare Jag trodde att de var mest skräp, men sedan det fanns en sådan i en airbnb lägenhet jag hyrde, och den funkade alldeles utmärkt