Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räckte med att läsa detta, så var det kört!Annars brukar Baby Shark vara ständigt återkommande i min hjärna
För extra effekt: se till att sjunga Baby Shark högt och fult i takt med hur någon går, tex om en vän, partner eller förälder kommer gående genom ett rum. Det är jätteroligt att se hur folk reagerarDet räckte med att läsa detta, så var det kört!
För extra effekt: se till att sjunga Baby Shark högt och fult i takt med hur någon går, tex om en vän, partner eller förälder kommer gående genom ett rum. Det är jätteroligt att se hur folk reagerar
Just nu sitter jag och sjunger den samtidigt som jag gör handrörelserna. Lova stirrar på mig och undrar om hennes matte fått en hjärnblödning eller vad som är fel?För extra effekt: se till att sjunga Baby Shark högt och fult i takt med hur någon går, tex om en vän, partner eller förälder kommer gående genom ett rum. Det är jätteroligt att se hur folk reagerar
Samma här...Eh... är det nu jag ska berätta att jag aldrig hört den?
Nu har du och @alazzi missat något!! Titta och lyssna, omedelbart!Eh... är det nu jag ska berätta att jag aldrig hört den?
Flera gånger om dagen. Alla dagar. Hemma och i bilen. Kommer nog på sikt att krävas psykofarmaka för att hantera.
Herre gud...den spelas definitivt inte i min radiokanal
Jag hörde den av en slump på musikhjälpen för några år sedan. Sedan var det kört.Herre gud...den spelas definitivt inte i min radiokanal
Min musikkanal lovade i december att vara Wham fri så lite annan inriktningJag hörde den av en slump på musikhjälpen för några år sedan. Sedan var det kört.
Nej men det måste ju vara hela sångenFramförallt refrängen... Skyller på Instagram/TikTok!