Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis detta hände mig för ett tag sedan… Bad telefonen välja nån rolig musik på hundpromenaden. Den valde någon ”Populärt i Sverige just nu-lista”. Jag, som helt ovetande utlandsboende, fick en smärre chock och kände mig sänd tillbaka till det glada (?) nittiotalet… Dalahästar (jisses vilka Ronny & Ragge-wannabes ), Nordman och så den där fruktlåten på det… Det var ett tag sedan, men jo. De poppar upp i mitt huvud fortfarande.Jag råkade gå in på topp 50 Sverige på Spotify.
Nu ekar "rid mig som en dalahäst" i huvudet. Ibland blir den dock undantryckt av "banan, melon, kiwi och citron". Plz send help
Jag kan trösta dig med att jag varken har hört dalahäst- eller fruktlåten, trots boende i Sverige.Precis detta hände mig för ett tag sedan… Bad telefonen välja nån rolig musik på hundpromenaden. Den valde någon ”Populärt i Sverige just nu-lista”. Jag, som helt ovetande utlandsboende, fick en smärre chock och kände mig sänd tillbaka till det glada (?) nittiotalet… Dalahästar (jisses vilka Ronny & Ragge-wannabes ), Nordman och så den där fruktlåten på det… Det var ett tag sedan, men jo. De poppar upp i mitt huvud fortfarande.
Dr. Dre - The Next Episode
Tror jag är inne på tredje veckan. Värre än Främling...