Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna har jag mardrömmar om. Sonen sjunger den heeela tiden inkl när han sover.Banan, melon, kiwi och citron!
När jag hade ett extremt långtråkigt jobb där man inte fick lyssna på radio satt jag och sjöng "Fritjof och Carmensita" Samborombon en liten by förutan gata osvInte bara jag som har julsånger på hjärnan.
En kollega går runt och sjunger, så mörk är natten i midvintertid, men se då nalkas Lucia!
Ja, den där låten med Miss Li dyker upp i skallen heeela tiden och jag tycker verkligen att den är skitdålig.Sabaton-Livgardet. Dyker upp väldigt ofta.
Sen är det en massa konstig skitmusik som jag avskyr men som fastnar bara för att jag råkar höra det på radion i stallet. Tyvärr hopplöst att ratta i rockklassiker.
Miss Li - Hälsa Gud, t ex. Inget jag normalt lyssnar på men den dyker ju upp på radion hela tiden och i mitt huvud.
Alltid det man inte gillar som ska fastna och göra livet surt för enJa, den där låten med Miss Li dyker upp i skallen heeela tiden och jag tycker verkligen att den är skitdålig.
Men herregud, jag vet PRECIS vilken sekvens du menar och ....lalalalalalalalalalalala JAG VILL INTE HA DEN!!!!!Alltså... ABBA - Super Trouper. Sen 40+ år Och inte hela låten. Som jag på det hela taget gillar, speciellt a capella-introt och den fantastiska övergången mellan vers och refräng. Men inte fan är det de delarna jag hör. Nä, det är en ytterst irriterande stämma i refrängen där B&B sjunger "Sup-pe-per trou-pe-per". Just den delen. Typ väldigt ofta!
Sorry!Men herregud, jag vet PRECIS vilken sekvens du menar och ....lalalalalalalalalalalala JAG VILL INTE HA DEN!!!!!