Vilken karraktär?

Sv: Vilken karraktär?

Då fattar jag vad du menar! Min urhäst skiter fullkomligt i leksaker, är inte lekfuöö annat än när hn får jaga mej eller hunden;-)

Din häst känns som ett barn, men inte bara, ser lätt ut som en fjäder, vacker!

Fick leta länge, men hittade den här

24juli12.jpg

Vad tros?

Din häst känns som ett barn, men inte bara, ser lätt ut som en fjäder, vacker!

Har ju inte koll på den karaktären än men här ska undersökas.

Kan säga att hon är TOTALT kolugn, som en filbunke. Har inget specielt starkt flockinstinkt och har inga problem att lämna flocken. Nyfiken med mycket egna ideer och ganska nonchalant (jobbar på att tona ner det... ;)) Hon är väldigt snäll och skulle aldrig göra illa någon avsiktligt, OM hon inte blev riktigt arg, för jag kan tänka mej att om någon skulle vara riktigt elak mot henne att hon snarare skulle ge en en spark än att fly. Hon älskar att vara i centrum och vill att alla ska vara med henne och klappa på henne. I hagen försöker hon vara väldigt ranghög och gör gång på gång försöka att höja sin rang och trotsar de andra hästarnas hot, sparkar mot flockledaren och sånt som borde göra de ranghöga hästarna i hagen galna! (tur att de är snälla)

Säger det något mer?

*kl*

Jag har inte den boken än, men skulle någon vänlig själ vilja gissa vilken karaktär min valack har?

Någon som har en mer klar teori om min grabb, lutar åt vännen. Men fler tycken tack och utvärdering av vad de är för karaktär...:bow:

Skulle behöva fråga efter fler bilder ändå för att kunna göra en rättvis bedömmning,..

Underofficeren; knivskarp, eldig, självständig, snabb, hård, sund, älskar rättrådighet. oftast färst vid en enda människa, häst utöver det vanliga som aldrig riktigt upphör att vara vild.

Kanske lite mer år urhäst hållet,.. :)

Senast ändrad av en moderator:

skulle behöva en bild till,.. huvudet sidan gärna :)

Eventuellt den beskedliga,. men är ingen klock tolkning,.,.

vill gärna ha en bild till på ponnyn, utan fly,.. huvudet från sidan ger ja tummen upp för :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 943
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar