Sv: Vilken karraktär?
ja han är svår.
det känns lite som att han inte riktigt är "klar" än, som om han är på väg att bli en bestämd typ men inte riktigt är där än?
han är väldigt pigg och energisk, busig!!!, älskar mat (tror inte han fått så mkt där han var tidigare..), väldigt glad, kräver uppmärksamhet, mkt lättlärd, snäll, lite mesig som araber ofta är.. han är tittig och hoppar lätt till för något, hetsar lätt upp sig. men eg är han inte så rädd, mer som han överreagerar för att ha en ursäkt att hoppa omkring.
klok och förståndig, man kan sätta upp ett litet barn på honom och han går så försiktigt.
när jag köpte honom så var han "ursäkta att jag lever" typen.. väldigt snäll och lugn, hade inga konstigheter för sig. han har blivit mer och mer busig och livsglad, mer självsäker. han blir eg mer och mer lik min andra vita. dom har varit bästa kompisar från dag ett!
kolla även skillnaden i blicken från första bilden och den sista. dom två första är tagna bara några dagar efter att han kom, på den sista hade han varit här några månader.