Vilken karraktär?

Sv: Vilken karraktär?

*kl*
Någon som vill försöka på "min" häst? :) Enligt facebook-testet blev han Prinsen, tycker det mesta stämmet där förutom bilden (om den nu spelar någon roll :p).

Han är lite "ensamvarg", är ranglåg. Är alltid snäll, bockar/stegrar aldrig, bara någon gång ibland i hagen. Kan se tjurig ut när han vill ha sin vilja igenom :p Håller lite avstånd men när man lär känna honom ordentligt blir han mer positiv :)

pic-087_80621735.jpg

3_74821029.jpg

pic-038_72961397.jpg

Ok, då testar jag och lägger ut några bilder så får vi se om ni lyckas gissa rätt :D Vad roligt!!

30704036.jpg

24756869.jpg

27181103.jpg

30648991.jpg

Om ni vill ha någon annan sorts bild, eller någon bättre bild så säg bara till så fixar jag det. Tog lite blandat som jag hade upplagt redan för enkelhetens skull. :)

hmm, altså jag är inte riktigt säker på prinsen.. vissa likheter finns det, men inte en solklar prins. Jag tycker mer han ser ut som en halvfödd...

men jag är inget proffs!:D

Okej, då ska vi se...:) På första bilden kom jag först att tänka på vandraren, liknar den i exteriören. Men den har inte den blicken och uppsynen vandraren har tycker jag, snarare eldvaktaren.. Vilken av bilderna visar bäst hur h*n vanligtvis brukar se ut?

Velar mella vandraren, eldvaktaren och urhästen, men är lite trött och dåsig nu så kan inte tänka riktigt klart, får återkomma!:)

Svårt att säga vilket som är mest honom.
Om det inte händer något särskilt kan han verka ganska frånvarande och loj.
Står ofta och hänger lite. Typ såhär:
27385476.jpg

Men när det händer något så är han nyfiken och vaken, då passar bilden i boxdörren väldigt bra. Så där står han ofta om man går iväg, så vill han se vad som händer.
Han är väldigt olika i olika situationer.

Nu kanske jag har avslöjat lite, men spännande om ni kan gissa ändå.

Hur är en halvfödd? :D Har ingen koll på alla karraktärer, har inte boken :(

knapplån

oj det här var spännande! jag vet inte ens vad det är för bok/karaktärer ni pratar om men :confused: lägger in bilder ändå ! så får ni gärna säga... spelar det roll om bilden är i profil eller inte? såg att många bilder var i just profil...

24967440.jpg

30709051.jpg

30709021.jpg

30709007.jpg

30709026.jpg

:bump:

de bilderna var lagom:) Boken är hästens själ av klaus ferdinand hempfling. Han verkar faktiskt också luta åt det halvfödda hållet men stämmer inte alls in på den i exteriören, kanske den utnyttjade..
Bara spekulationer dethär, får kolla igen en annan dag.

Jag hittade lite info om de olika och först var jag inne på samma som du, eldvaktaren och urhästen. Som en blandning av de två. Lite på the Used one stämde in också.
Men sen hittade jag en annan som jag tyckte passade väldigt bra faktiskt. Säger inte vilken det är, ska bli spännande att se om ni kan komma på.

Men en av bilderna som de visade för denna karaktären visade exakt samma kroppsspråk som jag ser hos min häst, lite häftigt.

var det på youtube? Där finns ju kortbeskrivningar av alla karaktärerna!:laugh:

Åh! Det kan möjligtvis inte vara en underofficer?;)
Fast kanske inte, men tyckte han är lite lik en sådan på vissa bilder, men underofficerar är rätt "go" lixom:)

var det på youtube? Där finns ju kortbeskrivningar av alla karaktärerna!:laugh:

Åh! Det kan möjligtvis inte vara en underofficer?;)
Fast kanske inte, men tyckte han är lite lik en sådan på vissa bilder, men underofficerar är rätt "go" lixom:)

Ja, precis, det var på you tube. :)
Jag gissar att underofficeren är the Sergeant på engelska. Den var helfel, det enda som stämmer är väl färgen då :p.

Jag tyckte han stämmer bra in på prinsen. Hans namn betyder hövding har jag för mig, så det stämmer ju ganska bra. :)

hehe, (ja det är the sergant) okej:D Prinsen, intressant:) Prinsar är väldigt ovanliga!

Jaså? Vad spännande. Det lilla jag läste om prinsen passade väldigt bra iaf. :)

Hittade också The Modest one, den passade också bra. Tycker de var ganska lika? Den kanske passar bättre?

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 637
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 943
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar