Vilken hingst är er favorit?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elwis_86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 98
  • Visningar Visningar 8 183
E

Elwis_86

Har ni någon favorit hingst ni gärna skulle använda om ni hade ett sto att avla på?

Min Favorit är nog Greve Molke! :love:

Gäller det endast hbl-hingstar, eller är man välkommen med vilken favorithingst man än har??
Isåfall så är Mr Spender nog min favvo hingst. :crazy:

//Carolrita

BRIAR

"Naturen skapar föllungen - tränaren gör hästen" :banana:

Svårt! Har en massa favoriter, men D-Day och Maraton tycker jag är otroligt läckra! Så är Quite Easy en charmig pålle! Annars så har jag en hel hög som jag har som "favoriter".

Funderar på att betäcka mitt sto med Camiell-Flamingo Z, men vi får väl se hur det blir... Det kostar ju ganska mycket i slutändan! :smirk:

Henfynyw Tywysog (Welsh Cob) :love: :bump:
Men jag har ju ett nordissto.
Till henne skulle jag välja Eskil elller Isvind :love:

Quidam de Revel, Equest Carnute, Lux Z eller kanske Casir Ask :banana:

Vad svårt;
Halvblod- Davinci, Don Shoufro, Bayron, och naturligtvis Briar!!!!
Ridponny - Golden Dancer, FS Dont Worry
Welsh - Downland Jaguar :love:

In the past.... Pontus, Heristal, Flamingo etc....

:crazy:
Glömde Tap In.... :)Nåja, de flesta hingstar är lika fina allihopa, men den hingsten som jag känt och tyckt väldigt bra om är Mr Spender även om han är lite, lite speciell. :crazy: Ni travfolk förstår säkert vad jag menar med honom!!

//Carolrita

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 937
Senast: Lea88
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka