vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

Sv: vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

horselove skrev:
Varför kalla det cp-nerv?:eek: :confused:

det har jag alltid fått höra att den heter....


grattis Nikkis du har lyckats bli missförstådd, vissa vill ju jämt missförstå å sen sabba hela tråden :devil:

jag hajja storyn å garvade lite... å jag hajjar SJÄLVKLART att du inte skiter i om hunden har ont...

hemska männskiska :p ;)
 
Sv: vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

Okej det kanske var så, jag lyckades inte hänga med i vad hon skrev. :p
Om man formulerar sej dåligt får man räkna med missförstånd.
 
Sv: vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

kl*

Messy och sissan:
:bow: för att ni förstog "poängen" med tråden! ja vissa vill ju bara jävlas å förstöra trådar,hitta "småsaker" att hänga upp sig på tyvärr..*suck* men men-det ÄR ju ändå Buke vi talar om..:angel:

men är enormt tacksam å GLAD över att ni förstog och "fattade" det hela (och förklarade för de som Inte fattade)
så ::bow: till er.


Tofflan:

är glad att du också (tillslut) förstog min tråd ;) ,och om jag ska vara helt ärlig så är det första gången jag fått en sådan reaktion på min stavning här på buke...brukar ju vanligtvis inte skriva/formulera mig SÅ dåligt som jag gjort i denna tråd..
men jag får helt enkelt skylla på att när jag skrev denna tråd så skrattade jag så otroligt mkt å kunde "knappt berga mig" över att få den klar haha..:angel:
så jag var väl ganska så slarvig å läste inte ens igenom den så noggrant för att sedan "rätta" till dessa fel..

så jag BER om ursäkt för det...:smirk: (ska Inte hända igen *lovar* :D )
 
Senast ändrad:
Sv: vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

Aliide skrev:
Jag tycker verkligen inte att det där låter roligt. Ditt sätt att beskriva hela händelsen är otroligt barnslig.

(Nej, jag överdriver inte. Jag har verkligen svårt för att läsa din inlägg "ba" "ja" "o" "å" osv.)

Alla skriver vi på olika sätt, och alla är vi olika. Det är barnsligare att hålla på och kommentera sättet hon skriver på. Själv förstår jag inte heller vad som var kul, men uppenbarligen så var det ju något..
 
Sv: vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

Grålly skrev:
Alla skriver vi på olika sätt, och alla är vi olika. Det är barnsligare att hålla på och kommentera sättet hon skriver på. Själv förstår jag inte heller vad som var kul, men uppenbarligen så var det ju något..

Vad är det som är barnsligt med att påpeka det? Människan kan ju skriva bättre. Skulle dessutom underlätta för läsaren att förstå texten, utan att behöva läsa en "mening" 4 ggr.
 
Sv: vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

Aliide skrev:
Vad är det som är barnsligt med att påpeka det? Människan kan ju skriva bättre. Skulle dessutom underlätta för läsaren att förstå texten, utan att behöva läsa en "mening" 4 ggr.


Om du tycker att det är så väldigt jobbigt, så låt bli att läsa då.
 
Sv: vilken hemsk matte jag ÄR! *skämms på mig*

Jag förstår inte riktigt hur folk kan vara så dumma så dom tror du tyckte det var roligt att hunden gjort illa sig:angel: :devil:


Men man har ju själv vart med om situationer där det händer saker och efteråt, när man vet att det inte var någon fara så blir man så lättad över att det inte var något allvarligt så man bara sitter och garvar lite halvt hysteriskt åt egentligen ingenting:D ;)


Tycker inte heller att det är svårt att förstå vad du skriver.. vilken id*ot som helst borde känna till dom där "förkortningarna":crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 748
Senast: AnneB
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 003
Senast: Mickizz
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 678
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp