Tss tror du jag avslöjar min hemliga gömma? Jag måste ju ha flera om jag tvingas äta upp dom.Var hittar du kamelen? Hos Tobbe pnnyaktuen, eller på ett zoo? Jag måste veta, så jag vet vart jag ska hitta en...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tss tror du jag avslöjar min hemliga gömma? Jag måste ju ha flera om jag tvingas äta upp dom.Var hittar du kamelen? Hos Tobbe pnnyaktuen, eller på ett zoo? Jag måste veta, så jag vet vart jag ska hitta en...
Eller Land Rover Defender. I värsta fall kan man använda rapsolja i tankenMen.
Bensin? Man slangar från stillastående bilar. Gamla Volvo bilar fungerar oavsett zombiesamhälle eller fungerande högteknologiskt samhälle...
Vissa skall ju sätta sig på sina höga hästar (kameler????)Jag hade fuskat och tagit en kamel. Klarar sig länge innan den behöver tankas upp, man sitter högt så det är inte så lätt att bli biten eller nerdragen, den kan vandra långt och är väl snabba vid behov. Dessutom känns dom rätt tjuriga. Bara hoppas den hjälper mig när jag behöver det och inte typ spottar mig i ansiktet.
Var hittar du kamelen? Hos Tobbe pnnyaktuen, eller på ett zoo? Jag måste veta, så jag vet vart jag ska hitta en...
Inte länge till.....
Det är faktiskt djurplågeri att låsa i ett djur!!!Såg att jag blev taggad här.
*går ut och låser i mina djur*
Så blir det när jag tvingas hitta på snabba lösningar när jag har druckit ett helt glas vin.Det är faktiskt djurplågeri att låsa i ett djur!!!
Om du inte ens kan hålla reda på bokstäver hur skall jag då kunna lita på att du kan hålla reda på min bokade kamel till zombieapokalypsen ???Så blir det när jag tvingas hitta på snabba lösningar när jag har druckit ett helt glas vin.
Men nu har jag inte tid att träta om borttappade bokstäver, jag ska nämligen börja smida på min nya inkomstkälla;
ZOMBIEAPOCALYPSEN ÄR NÄRA - HYR EN KAMEL!
Nu är jag lite osäker på vad en Zombie-apocalyps egentligen innebär men du kommer att vara så sugen på mitt oslagbara erbjudande när det väl sätter igång att du hugger på vad som helst.Om du inte ens kan hålla reda på bokstäver hur skall jag då kunna lita på att du kan hålla reda på min bokade kamel till zombieapokalypsen ???
*sliter mitt hår och vrider mina händer i förtvivlan*
Mmm, de kan uppfattas som lite skumma men är perfekta när man behöver gömma sig i fluffet.Jag har liksom fått för mig att kameler är lite.. ehm.. egensinniga? Och kanske inte helt lättsamma att ha att göra med, en massa salt och en massa mat ska dom ha och avmaskningsmedel i kilovis. Kanske inte rätt partnerval i Zombietider.
Fördelen är väl den att om man får dom på sin sida så man kan lära dom ligga så har man ju ett himla bra skydd där för kyla och så.
Fast inte ens jag kommer vara så desperat att fly zombisarna att jag kommer vilja ligga med en kamel. Hur väl du än har lärt den att ligga.Jag har liksom fått för mig att kameler är lite.. ehm.. egensinniga? Och kanske inte helt lättsamma att ha att göra med, en massa salt och en massa mat ska dom ha och avmaskningsmedel i kilovis. Kanske inte rätt partnerval i Zombietider.
Fördelen är väl den att om man får dom på sin sida så man kan lära dom ligga så har man ju ett himla bra skydd där för kyla och så.
Jag trodde det var zombier som högg på vad som helst?Nu är jag lite osäker på vad en Zombie-apocalyps egentligen innebär men du kommer att vara så sugen på mitt oslagbara erbjudande när det väl sätter igång att du hugger på vad som helst.
*tar på mig turbanen och ler förtroendeingivande med alla glänsande guldtänder*