Låter bra. Nog inget farligt med det.zombiehäst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra. Nog inget farligt med det.zombiehäst?
Låter bra. Nog inget farligt med det.
Lipizzanare? Jag tänker på capriol och spanska ridskolan... Det skulle vara ett sjuhelsike vapen mot Z
De flesta är väl runt 160 + i levande tillstånd, tänker då på vuxna, så hästen bör väl nå upp så pass iaf...Beror nog på längden av zombien..
Äh, en zombiehäst är en mutation mellan stridshäst och blodhund/spårhund. Asätare. Biter och äter bara dött kött - och kan för den delen också lätt matas med oskadliggjorda zombies så då har vi löst foderfrågan
Det skulle nog funka, dock skulle det vara ett problem om den stannade och åt när en massa zombies attackerade en, så som hästar stannar och äter gräs.. Hm..
Fast har du tagit hänsyn till att zombies ofta går lätt frammåtlutande, vilket gör att de är något kortare än befolkningen i övrigt?De flesta är väl runt 160 + i levande tillstånd, tänker då på vuxna, så hästen bör väl nå upp så pass iaf...
Argh!! Så typiskt dom där utländska zombisarna att komma hit och förstöra våra svenska zombiesBakskygg. Jisses hur kunde jag glömma det. Det är ju nästan av avgörande karaktär...
@hier i min förra zombiesbok muterade zombiesarna efter att amerikanska presidenten beordrat kärnvapen anfall mot zombies i Texas... Jag väljer att tro att skandinaviska zombies hasar:-) vad väljer du? Hasande eller muterandev Det är ju avgörande i val av häst!
Precis!Aha! Den tjocka vinterpälsen lurar zombierna att tro att det är en björn så dom inte vågar ge sig på hästen
Äh men vad tusan.
Hm.
Då måste vi alltså lägga till att hästen måste vara intelligent nog för att kunna lära kommandon, plus att hästen är lojal mot sin ägare. Lättlärd häst - då kommer vi tillbaka till araben. Men också frieser är ju en otroligt lättlärd ras.
Edit: kommando i stil med "nu får du äta" eller "nu måste du springa". Osv.
Japp, rida runt i riddarrustning.
tja, men man lär ju ha nått medianmått iaf går ju inte att tro att alla är 130 cm höga bara Vi vill ju kunna döda alla och inte bara kortisarnaFast har du tagit hänsyn till att zombies ofta går lätt frammåtlutande, vilket gör att de är något kortare än befolkningen i övrigt?
Även p r e skulle jag kunna satsa på. Lättlärd, lättfödd och har lätt för svåra uppgifter, såsom att bära upp pikadorerna... De är vana och skolade för närstridÄh men vad tusan.
Hm.
Då måste vi alltså lägga till att hästen måste vara intelligent nog för att kunna lära kommandon, plus att hästen är lojal mot sin ägare. Lättlärd häst - då kommer vi tillbaka till araben. Men också frieser är ju en otroligt lättlärd ras.
Argh!! Så typiskt dom där utländska zombisarna att komma hit och förstöra våra svenska zombies
Svåröppnad?Burkmat?
Zombiehäst brukar jag kalla min när hon står och sover på stallgången med de långa öronen totalt avslappnande och underläppen är låååång och hängandezombiehäst?
Svåröppnad?
Svåröppnad?
I zombietider har man alltid konservöppnare i beredskap. Befolkningen lever nästan bara på gamla konserverSvåröppnad?