Vilken har större minne?

N

nDian

Jag och en kompis har ett tag pratat om minne på mobiler. För vi har en Nokia 6111 och den har 23 mb. Men så köpte vi en annan nokia som jag ej kom ihåg namnet på nu men den hade 23 MB.. Men minnet gick fort slut. Vad är det för skillnad på mb och MB? Vilket minne är störst?

Mvh

Sv: Vilken har större minne?

skulle tro att de skrivit fel Mb är korrekt angivelse.
mb och MB är samma sak.
men 23 Mb är inte mycket, har du inget extra minneskort?
och sedan kan ju telefonen ta olika mycket plats av minnet.
t.ex. om den ena har en 1.3 Mb pix kamera och den andre en 2.0 då tar den snabbare upp hela minnesutrymmet.

Sv: Vilken har större minne?

Jaha okey. Så det är samma sak. För vi har undrat hur länge som helst ang det. Ja det är väldigt lite minne. Och nej har inget minneskort. Men ska ändå köpa en ny snart.Tack för svaret.

Mvh

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 197
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 739
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar