Sv: Vilken är den bästa barnvagnen ni haft o vad är den sämsta o varför?
Har haft ganska många och faktiskt är jag nöjd med alla utom en.
radar upp alla i kronologisk ordning.
1. Emmaljunga duocombi-00. Perfekt vintervagn till nyfödd bäbis. Använde den bara som liggvagn, när det var dags att byta till sittdel, så var den inte lika rolig längre.
2. Carena shopper-04. Vändbar sittvagn. en av mina bästa köp. Kostade 2000 kr ny på den tiden och den har varit min trotjänare. Eftersom den var så billig, så har det blivit min ur-och-skur-terrängvagn och den är väldigt "lojal". Funkar än. Enda nackdelen var att den var rätt trögstyrd, men det kvittar ju i skogen.
3. paraplysulky, bra att ha i bilen vagn.
4. Babytravel syskonjobber-05. SÅ SMIDIG! underbar syskonvagn och jag hittar inga nackdelar öht. Dock ville min äldsta hellre gå, så den blev ståendes... därför såldes den.
5. Brio Sitty-05... vad kan man säga! över 30 år på marknaden. det KAN inte vara skit och det är det inte heller. Underbart smidig sittvagn.
6. Carena twinbuggy... kom på att jag kanske behövde en syskonvagn iaf... men denna var SKIT!.. Såldes dock med förtjänst, så jag är nöjd med köpet iaf.
7. Teutonia Solano, Köpt på ebay i tyskland och den är så cool, praktiskt och helt enkelt.. bra köp. Använd som resevagn, liggläge och liten ihopfälld gör att den är perfekt resevagn när man har barn under året.
Skulle jag köpa vagn idag, en ligg/sittvagn till Bäbis, skulle jag titta på en Teutonia. Superkvalitet.