Vilka namn döljer sig bakom nicken?

M

memmalotta

Jamen käre hjärtanes, här sitter man och ska stryka under lite människor som man vill se i Mantorp - men jag har ju ingen aning om vem som är vem?! :crazy:

Så, vad heter du och din(a) häst/hästar så man kan titta på lite bukare? (även om du inte startar i mantorp så kan du ju skriva, för framtida bruk - haha!) ;)

Själv döljer jag Emma Danielsson bakom "memmalotta". Och hästen heter Ratima :D

Sv: Vilka namn döljer sig bakom nicken?

det undrar jag också. varför ska alla vara så hemlighetsfulla? vågar folk inte stå för vad dom skriver eller?:crazy:

Jag ska inte själv rida där men en av mina ponnyer ska gå. Brolötens Cinnabar RC 1265 med ryttaren Jennifer Mikkonen.

Just det. Själv heter jag Jannicke Nyqvist och äger, förutom Cinna, hästen Chiva och Cinnas dotter Cassiopeia Nova.

År 2004-2006 red jag även c-ponnyn Savona och hästen Corona :idea:

Är ni SÅ dåliga så ni inte vill att folk ska veta vilka ni är på riktigt? :devil: hihi! :D

Ponnymamma ;) till Emma Rosendahl och Munsboro Little Grey, startar inte mantorp, (danmark då) men gärds och ev. mantorp...

Jag heter Marita och är häst/mamma:D till Quite Crazy och Malin Jonsson (första års YR på häst) som är anmälda till 1*.igt i Mantorp och 2*-igt i Gärds. Tidigare red Malin MsvB på sin ponny som heter Munsboro Big Man som även idag går fältävlan men på lägre nivå som läromästare.

Som många säkert kunnat gissa Heter jag Axtelius :P Amanda Axtelius har ponnyn Munsboro Teddy som gick Sm förra året, ska ej rida Mantorp men Lätt klass på Kinda. Äger även en gammal Ft ponny som heter Irish Jane som nu mera bara är dressyr ponny.

det undrar jag också. varför ska alla vara så hemlighetsfulla? vågar folk inte stå för vad dom skriver eller?:crazy:

Jaha ja, men om du tycker/tänker så undrar jag varför du inte presenterar dig själv då:confused:

Jag heter Therese Viklund.

Tävlar Prescott S.E, Passion, Mocca S.E, Gucci S.E och Wilma.

Under ponnytiden red jag en vit d-ponny som hette Zipp.

eeeeh här är väl de flesta INTE hemliga. Detta forum är ju ganska unikt eftersom världen är så liten så vet vi vilka de flesta är.

De som är här och inte vill gå ut med namn respekterar jag fullt ut eftersom det är grejen med forum. :)

Själv bytte jag precis nick (från Idasagare = Idas ägare) till mammaBerg. Ngt tydligare.

Mamma till Hanna och Mathilda. Är mest på tävlingar i söder, hittar ibland norrut. Hjälper till i Gärds. Vi har en jandfull hästar som tjejena tävlar. (Just nu 8 "ryttarböcker" att hålla reda på men fler är att vänta..)

Lyssnar oftast på Anette :smirk:

Tilda Källström heter jag om du undrar;)

Jag heter Sandra W...... och rider hästen Arkan.

Jag vet att det är jättelätt att ta reda på mitt efternamn när man vet hästens namn men jag vill ändå inte skriva ut det här :D

Lyssnar oftast på Anette :smirk:

Va???? LYSSNAR du???:D:devil:

Forumets rosa kanin är iaf jag...heter Monika Lindén och rider Strauss alias Lille Grå.
Min "meste" FT-häst hette Garcon, eller Jerry som alla kallade honom, givetvis en skimmel det med :bow:. Gick internationellt sen med Junior/YR.

Jag ska inte starta i Mantorp till OldQ:s stora förtret men ni lär inte undgå mitt Rosa Team i sommar runt om i Sverige iaf!:bump:

Senast ändrad:

Var det den Garcon som PW hade?

Jag heter Emelie Samuelsson, rider inte så mycket ft själv då jag inte är hästägare. Däremot pilot då & då, nuförtiden mest på kamelen som syns på bilden. <--- Han heter Quebec & går med sin matte i Mantorp.
Jag jobbar mycket med hästar & ft, har groomat i flera år åt AH, jobbat som frilans på Ridsport & är nu på förbundet. Hemlig är jag inte, eftersom jag aldrig kan hålla käft. :angel:

Johanna Andersson rider ett fullblod som heter precious time men han har inte startat innan, hade forut en hast som hette Jason.
Och pa ponny tiden red jag C ponnyn Grey Man & D ponnyn
Celtic Cross

O jag är Pernilla Palm. Stolt ägare till häst som nu tävlas av EW, mitt nick kommer ur hans namn Anno Nittionio xx. Rider själv Zygomatica -ett sto som tidigare tävlats/ägts av samma PW som ridit Novalis gråe Jerry!! Kul!! Osså är jag uppfödare till Bettibets "nya" gråa häst som denna helg debuterar fälttävlan för dottern i Plönninge!:rofl:

Fälttävlansvärlden/familjen är inte stor!!:)

O jag är Pernilla Palm. Stolt ägare till häst som nu tävlas av EW, mitt nick kommer ur hans namn Anno Nittionio xx. Rider själv Zygomatica -ett sto som tidigare tävlats/ägts av samma PW som ridit Novalis gråe Jerry!! Kul!! Osså är jag uppfödare till Bettibets "nya" gråa häst som denna helg debuterar fälttävlan för dottern i Plönninge!:rofl:

Fälttävlansvärlden/familjen är inte stor!!:)

by the way, anno var grym!!!med EW på Önnestad i onsdags.:D

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 824
Senast: Modest
·
B
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden men mod. får flytta den om den ligger fel. ;) Jag har sedan barnsben ridit på en...
Svar
11
· Visningar
2 895
Senast: FrontLine_
·
Utrustning Okej, nu ryker det ur öronen på mig! Kort historik så åkte jag och provade ut sadlar till fyraåringen för 1½ månad sedan. Hoppsadel...
2
Svar
27
· Visningar
2 627
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 074
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar