Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag trodde också h*n menade så som du tolkar det först också. Men jag tro att h*n menar att du ska ta en tränare i kondis men de hästar som redan har maxat i kondis väljer du en annan träning på. Alla har ju fortfarande samma tränare bara att de som tränar kondis blir bättre fortare än de andra..

Senast ändrad av en moderator:

Hehe. Nä inte just nu! Tror ja fattar. Fast de fungerar dock inte att sätta ut mina hästar på aktion av nån anledning.... Har skrivit de i forumet på sulky...
Står att hästen inte får vara anmäld till nåt lopp fast de var den inte!!!
JO kom på en fråga.... Om då hästen försvinner om man lägger ut den på 500 kr o nån hämtar hem den, kan denne börja träna den igen???

de e några DÅLIGA! men egentligen vill ja inte sälja dom för dom heter ju som mina egna riktiga hästar ungefär :-(

jag vet vad du menar.. jag döpte mina första hästar (de man får från början) till samma sak som hästarna i har heter.. tog lång tid innan jag tog mig i kragen och pensionerade dom..

jag är sugen på att bli medlem.. :D
men jag vet inte vad för mejl jag kan använda? går ju inte att använda hotmailen..

KL

Vill bara påminna alla som inte har blivit medlemar i ligan ännu att bli det nu! Vi är för tillfället 10 st. Behövs bara en till tills vi är med på topp tio listan :bow:
och tio till för att kunna göra vårat egna lopp! Kom igen nu!

Hehe tio till, lycka till med att få tio bukemedlemmar till medlemmar. Kanske vi ska gå in o värva lite ridfolk :-) ???

Jaha, satta då ett pris på 500 kr igår o deadline gick ut idag. Hästen e ju för sjutton kvar i stallet än. Enjoyable??? Varför nu detta fenomen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 628
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 806
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023