D
dolphinsmile
Sv: Vilka har sulky.nu här?
jag kan inte se dig på ligans ansökningar?
jag kan inte se dig på ligans ansökningar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag heter tinafinis o jag har ÄNTLIGEN lyckats börja tjäna pengar!!!!
(lite pengar)
Men jag är inte elitmedlem så jag kan väl inte vara med i nån liga då?
Jag har tydligen en hingst som är formstark som är anmäld till ett lopp, får se hure går.
hur gör ni??? hur får ni era hästar formstarka???? har bara EN som är det o de....
Säg grattis till min stjärna Bugrapids Shooter som vann nyss Min andra seger!
Säg grattis till min stjärna Bugrapids Shooter som vann nyss Min andra seger!
jamen HUR tränar du då??? Nu fick min häst inga pengar igår ju!!! Hon hade fått de i dom 7 - 8 senaste starterna o hon stod perfelt inne i loppet....
blä..
OK OK, men ja har ju en massa hästar som tränar olika. Men du menar att de bästa vore om ja satte alla på kondis. Ja ska prova o byta ut tränaren med.
O ingen köper ju mina hästar o ja har inte råd att skaffa nån ny heller för ja har ju knappt pengar. Måste få igång stallet!!! VIll inte göra en ny för då vill ja ju att hästarna ska heta samma sak!
om man bara har 20 hästar, är det gratis då????? För mig nån skrev att det var typ dom första veckorna bara??!!
Föresten, tränar du upp psyket till max??? ja ser till att mina har de anständigt alla fall.... nån på sidan som tipsa om de..
Kondis på fölen.... borde inte psyket gå före där???
Om man har tränat konsiden bra så går väl resten snabbare sen va? har för mig de.
Du tar en tränare som har hisnande kondis, och sätter honom BARA på dom som måste träna kondisen.. Resten, dom som är maxad på kondis tränar du själv på pyske, rytmik/löpteknik eller muskler. Och sen när alla är maxade på kondis så kör du bara om samma fast med psyket. Kom ihåg att KONDITION är viktigast!