Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

KL

Så ska det se ut! Nu är vi 13 st.. innan vi vet ordet av så är vi 20 :)

Jag är ridfolk, men har haft sulky ett tag (även om det legat nere ett tag nu). Men nu tog jag tag i det igen, anmälde hästarna till lopp och anmälde mig till ligan!

Och jag har faktiskt kört några travare på gymnasiet, räknas det!? ;)
De e klart! Jag skrev så med glimten i ögat!!!

haha, jaså de har du??? Nja, ja vet inte om dom e dåliga.... har nog tränat fel bara. Just KANSKE börjat få kläm på det... Ja har kvar nån som bara hade nollor i raden men som börjat komma igång nu. Då får ja önska dig lycka till!!!

Så nu har ja 19 eller 20 hästar. Nästa hästar som ska väck är två av mina tre avelsston. Snart får jag ett avelsto som är A rankad. Hon tävlar bara denna säsogen med (eller nästa med).
Hehe, jag tar detta på värsta allvar.

jag ligger på hela 517 plats i småland! weeeha!

O jag har passerat den heliga 30 000 gränsen! :-)

Senast ändrad:

Man grattar :banana:

Själv ligger man på 16 plats bland alla i hela halland, sen så ligger man runt ranking 290 :)

Otroligt!

Hörni, är filtret på aktionerna lika störigt för er som för mig? Går ju inte att sortera som man vill. Tex man kan inte välja ston, åtta år, maxtränad osv. Utan då kommer allt möjligt upp lik förbannat! Det tycker jag dom kunde fixa till!

Man måste välja alllt samtidigt.
Om du först ställer in högst 8:a åringar, sen efter att du tryckt på sök kommit på att du bara vill ha fram ston, så kommer de då bara fram ston i alla åldrar...
Så alla dina sökvillkor måste ställas in samtidigt..

joda det vet jag allt :D men ibland blir det faktist fel när jag söker.. men det är väl nån bugg kanske för det är långt ifrån alltid..

Va!? Det förstod jag inte alls! :angel: ;)

Kul att det är så många med nu, vore ju kul att få ihop 5 till så vi blir 20 st!
Hos mig är det urtrist just nu eftersom jag inte hade startanmält några hästar på ett tag, så först den 1:a så startar dom flesta och den 2:a kommer några föl. Efter det ska jag nog försöka sälja ut en del hästar...

Tack, tack :)
Hon startar 1/8 men jag tror inte så mkt på det just nu (miserabel på rytmik...), hon behöver nog lite mer träning innan det blir fart på henne, men hon verkar lovande tycker jag!

För övrigt har jag nog köpt på mig 10 hästar den här veckan :angel: och håller på att leta ett bra avelssto till (måste lugna ned mig lite, men det är svårt när man hittar tror att man hittar bra hästar!:D), fick tag på en hisnande hingst igår så jag tänkte använda i aveln, men vi får väl se om det blir något av det :D

Otroligt!

Hörni, är filtret på aktionerna lika störigt för er som för mig? Går ju inte att sortera som man vill. Tex man kan inte välja ston, åtta år, maxtränad osv. Utan då kommer allt möjligt upp lik förbannat! Det tycker jag dom kunde fixa till!

Jo, jag hade lite problem med det i början, men den senaste veckan har det fungerat klanderfritt. Men jag saknar att man inte kan söka maxvärde som man kan söka på ålder, mellan intervall (t ex lysande till enorm). Nu går det bara att söka från t ex lysande och får upp enorm och hisnande oxå.

jo de vet jag eller jag antog det, men aldrig att de har fungerat riktigt. Fungerar högst med två alternativ o då är det tex ston åtta som bara fungerar. Ston med maxad träning + åtta år fungerar tex inte.

Jo jag letar med hästar. Ska sälja två avelsston tänkte ja så ja vill ha en eller två till. Har köpt mig en A rankad nioåring. Antar att hon bara får starta en säsong till eller hur e de med det???? Hon kan nog bli rätt bra i avel.
Sen skaffa jag mig en annan A rankad häst igår. Ett sto på sju år. Kan ha henne i avel med sen.
Hingstar e jag inte så mycket för att köpa in....
De dumma e att jag inte kommer att kunna betäcka v12...... Jag tror inte de alla fall.

HIngstarna går väl som smör då så ja antar att man ändå inte hinner komma åt steg 4 hingstarna!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 628
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 820
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka