Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Hingstar e jag inte så mycket för att köpa in....
De dumma e att jag inte kommer att kunna betäcka v12...... Jag tror inte de alla fall.

HIngstarna går väl som smör då så ja antar att man ändå inte hinner komma åt steg 4 hingstarna!

Varför kan du inte betäcka??
Jag betäckte "för skojs skull" första veckan så det dröjer lite in på nästa säsong innan jag kan betäcka mina igen av den anledningen... :)
Men det står när du går in på "avelsston" (eller vad det nu står, har det inte framför mig) i höger menyn när du kan betäcka igen.

Finns inte så många steg 4 hingstar och de som finns används oftast enbart till ägarens egna ston... :smirk:

tror hon menar att hon inte har plats för fler hästar.. därför kan hon int ebetäcka..

tror hon menar att hon inte har plats för fler hästar.. därför kan hon int ebetäcka..

Jo, men hon har 19 hästar och det borde kunna bli en till i alla fall ;)

Och även om det kostar kan man alltid bygga ut eller alternativt sälja av hästar (men det har jag svårt för... :crazy: bygger hellre ut :D)

Senast ändrad av en moderator:

Nej, jag menar, jag vill betäcka vecka 12 så får man ju ett föl perfekt till vecka 1 o då hinnar man ju träna upp den ordentligt tills den blir två o får starta!!!

De finns en med steg 4 som tydligen e ute då o då vad den nu hette. Men den lär väl alla ta så fort de blir aktuellt o då hinner man inte med.

jag har bara plats till en häst till nu, men ska sälja två fölmärrar så fort jag får lov att göra de.

*kl*

Måste få skryta mera nu :p
Min Chateaubraind MW sprang å vann ett lopp med 24 000 kr i förstapris, och i och med de så är man över 100 000 kr gränsen!

GRATTIS TILL MIG! :p :banana:

*kl*

Måste få skryta mera nu :p
Min Chateaubraind MW sprang å vann ett lopp med 24 000 kr i förstapris, och i och med de så är man över 100 000 kr gränsen!

GRATTIS TILL MIG! :p :banana:

Jättegrattis från mig!! :bump::banana::bump::banana::bump:

Tack :p
Var väldigt chockad, då nån hade rankat honom som fyra i loppet. Men jävlar vad hästen sprang, och han gjorde de så bra så de blev en förstaplacering.
Första starten i mitt regi åxå..
*stolt*

De finns en med steg 4 som tydligen e ute då o då vad den nu hette. Men den lär väl alla ta så fort de blir aktuellt o då hinner man inte med.

Kleberson är en steg 4 hingst (den enda just nu tror jag...) men om jag förstått det rätt så använder hans ägare honom mest på egna ston, men jag kan ha missförstått. :D

Tack :p
Var väldigt chockad, då nån hade rankat honom som fyra i loppet. Men jävlar vad hästen sprang, och han gjorde de så bra så de blev en förstaplacering.
Första starten i mitt regi åxå..
*stolt*

Jo, det är alltid kul!
Jag har fått lite snurr på Mismatch och Fjant Tratten (vilket namn... förstår inte vart folk får allt ifrån...;)) sen de kom i min regi och har börjat matcha de lite hårdare nu, får väl se om de fortsätter gå bra eller om det blir katts**t av det... :D

Grattis :D Alltid kul när de går bra! Jag har lite halvsegt i stallet nu, det är väl Bugrapids Shooter som är lite snurr på, fast han är lite tveksam, väöldigt skiftande resultat..

Mjo, de flesta har sånn problem då hästarna är väldigt ojämna i resultatraden.
Jag har haft den turen med hästarna då de oftast placerar sig..

Nu har jag oxå ansökt till bukeligan!! Mitt alias är MarieK!!

Jaha, då ska min formstarka häst ut idag! Hoppas på pengar alla fall!!!

Ser ut som hygglig chans tycker jag men Cottonbowl och Izabelle Somolli ser starka ut, sen finns det "några till" som gör upp om pengarna, men din ser ut att klara av det där bra :).

Lycka till!

Jag tycker hela gänget ser starkt ut på förhand. Multilevel Energy får ingen lätt match att klara av de.
Men ingenting är omöjligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 631
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 832
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30