Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack båda! Än så länge mår mor och dotter (? Svårt när jag inte har något att jämföra med) bra. Jag såg inte moderkakan så jag håller lite koll. Hörde dock att det tuggades på något.
Det är lite tråkigt att det bara blev en, särskilt när uppfödaren ringde och sa att det räknas inte som en kull... Då är hon alltså inte Isa min än som överrenskommet (två kullar) utan ska ha en kull till åt uppfödaren. Känns som en kalldusch.
Tack båda! Än så länge mår mor och dotter (? Svårt när jag inte har något att jämföra med) bra. Jag såg inte moderkakan så jag håller lite koll. Hörde dock att det tuggades på något.
Det är lite tråkigt att det bara blev en, särskilt när uppfödaren ringde och sa att det räknas inte som en kull... Då är hon alltså inte Isa min än som överrenskommet (två kullar) utan ska ha en kull till åt uppfödaren. Känns som en kalldusch.
6 leveransklara kattungar tycker jag uppfödaren borde vara nöjd med på en foderkatt.
Förstår dig, tycker också tre kullar är max för en honkatt. Jag ska kastrera min nu efter två. Behåller ändå en hane ur kullen och det är ju det som är meningen, att man ska fortsätta avelsarbetet.
Vaddå? Tycker du inte vår flodhäst är vacker??
Lillskiten på första bilden tackar och säger att det är tur hon är så söt, annars hade nog hennes människor gjort sig av med henne för länge sen... Hon är ett (helt underbart)monster!