Vildsvin klövar

Aslan

Trådstartare
En fundering, kan man ge vildsvin klövar hela till hund? Jag har dom att spåra med men fick så många nu att jag funderade på om inte hunden kunde hjälpa mig tömma frysen en aning. Det är lixom ben, här och ja, allt kvar. Kan man det eller avrådes det? Någon som vet?

En fundering, kan man ge vildsvin klövar hela till hund? Jag har dom att spåra med men fick så många nu att jag funderade på om inte hunden kunde hjälpa mig tömma frysen en aning. Det är lixom ben, här och ja, allt kvar. Kan man det eller avrådes det? Någon som vet?
När vi spårade fick jag rådet att vara lite försiktig med att låta henne ha just vildsvinsklöv pga borsten som kunde vara vassa - samtidigt sa vår instruktör att det rådde lite delade meningar om det.

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 431
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 003
Senast: snöflingor
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 819
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 006
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka