Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Jag funderar på det här med godis (var på bio igår).
Skumgodis är ju väldigt "billiga", men vad räknas till skumgodis? Är tex. sockerbitar och ahlgrens bilar skumgodis?
Jag räknade först styckpris för dessa, men bytte sen så att jag räknade dem som 100 g lösgodis utan choklad.
Jag hade utrymme i mina vanliga pp, men kan vara bra att veta i framtiden.
Kokt potatis funkar för mig om jag tar tillräckligt lite i relation till protein och fett på tallriken, tror jag.
125 gr (en burk) är 7 pp.
Att stanna kvar på lektionerna är bra, även om Fröken är en tråkmåns kan man sitta där och meditera och få lite tid att göra ingenting medan man faktiskt gör något.
Jag stannade alltid kvar - många av medlemmarna är väldigt kul!![]()
Imorron på't igen bara![]()
Jag har nogsamt följt pointsen sen jag började, men den här veckan verkar jag inte gå ner... Lite nedslående, men så är det väl!
Heja, heja heja!![]()
Jag har nogsamt följt pointsen sen jag började, men den här veckan verkar jag inte gå ner... Lite nedslående, men så är det väl!
Den enda behållningen jag får är om jag lyckas språka med någon trevlig medlem. Viktväktarfröken är tyvärr väldigt negativ, och talar alltid om hur svår resan är, att hon gått på viktväktarna i tre år men fortfarande har 20 kg kvar till målvikt, hur sugen hon blir på sötsaker, etc.
Jag menar verkligen inte att man måste vara en trådsmal hurtbulle för att vara fröken, men jag tycker inte heller att det är ett dugg inspirerande att lyssna på en människa som har så otroligt svårt att hålla sig borta från sötsaker. Vartenda möte jag varit på har hon talat om sötsaker, och jag känner bara så här:Sötsaker är inte alls min akilleshäl liksom.
Men vilken otur med en sån fröken. Är hon inte målviktig själv? Låter mycket märkligt att hon ska kunna vara fröken då. Meningen är att fröken ska vara en inspiration genom att visa att det faktiskt går att gå ner och hålla vikten - annars gör hon inte mycket nytta.![]()
KL
Någon som har bra frukosttips?
Jag äter helst smörgås med bredgott och ost, vill gärna ha något billigare (och mättande) nu.