Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
<snip>Frukt är fritt, t ex (så var det i alla fall förr). Det kostar dig 0 points att äta ett äpple - och gissningsvis är då några andra livsmedel lite för högt beräknade, eftersom frukten är för lågt beräknad.
Det har ar tyvarr varfor jag inte kan ga med i VVJag ater med latthet ett par kilo frukt till Lunch med lite yogurt for protein ... och knaprar sedan frukt och gronsaker genom hela dagen ... och mestadels frukt och gronsaker till Middag
![]()
*Kl*
Jag trippar in i tråden eftersom jag imorgon bitti börjar räkna PPDet ska bli spännande att se hur det fungerar.
För min del är nog frukost det svåraste. Främst för att jag sällan äter frukost men också för att jag har dålig frukost-fantasi. (Är det gott om tid är det inga problem med fantasin. Men gott om tid är det sällan när jag ska köra hemifrån strax efter klockan 6.) Imorgon ska jag, för första gången i mitt liv, prova att koka ägg
Hur noga är det med fasta mattider? Jag jobbar olika tider varje dag, skiftar mellan främst 6.45-16, 10-19, 7.15-17.45 och 6.45-19. Det innebär att såväl frukost som lunch och kvällsmat varierar. Kvällsmaten är nog det som ligger stadigast, ca 19-20.
Oops! The Plan Manager's having technical difficulties.
Please close your browser and reopen it; if that doesn't work, try clearing your cache and/or cookies. You can find instructions for clearing your cache and clearing your cookies in the Help section
If you're still having trouble, let Customer Service know.
Är det bara för mig som Viktminskningsredskapet strular? När jag försöker öppna fönstret så står det:
Omstart hjälpte inte. Det har fungerat tidigare så det här var störigtSkriver ner vad jag har ätit och druckit och hoppas det fungerar imorgon.