Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min app hade ett jätteknasig uppgift till mig en dag. Jag skulle välja en sorts godis jag tyckte om och lägga den där jag kunde se den då och då under dagen och inte äta den. Puh!Jag har velat ta en glass från frysen hela kvällen (onödigt att ha hemma, jag vet, men det var min man som köpte hem). Tänkt att jag ska göra det. Ni vet, man tänker, en liten glass, jag kan skärpa mig imorgon etc etc.
Men har sedan tänkt att jag kan ha de här tankarna och de här suget och ändå inte ta den.
Tiden har gått och nu är det så sent att jag snart ska sova. Jag kommer inte äta glassen.
Det lär vara en kamp imorgon också, jag får tänka att jag bygger lite karaktär. I helgen får jag äta den om jag vill.
Inte hänt något särskilt mer med vikten. Träningen har stannat av lite senare veckorna pga sjukdom men jag håller bra på att inte äta godsaker på vardagar.
(och i mindre mängd på helgen).
Min app hade ett jätteknasig uppgift till mig en dag. Jag skulle välja en sorts godis jag tyckte om och lägga den där jag kunde se den då och då under dagen och inte äta den. Puh!
Japp! Det funkade faktiskt lite åt hållet att kunna se godis utan att äta det, liksom häva reflexen.Haha, näää! Jättetaskig uppgift, varför göra det svårare än vad det är liksom Gjorde du den?
+0.8 tror jag.
Hur har du räknat ut det?Suck, räknade ut att jag ska äta 948 kalorier om dagen för att gå ner i vikt. Jäklar i min lilla låda.
Hur har du räknat ut det?
Nyfiken i kombo med att ha räknat rätt ut rätt många såna där och a l d r i g varit i närheten av ett så lågt kcalintag med BMR inräknat behövs för (en hälsosam) viktnedgång..
5 kilo på 10 veckor, så inte orimligt.
Hur har du räknat ut det?
-0.5 den här veckan.
(Dvs jämför ned föregående vecka). Har i princip levt på mackor.
Obra.
Glädj dig åt att du kan använda kjolen och strunta i måttet, att du kommer i den är ju ett tecken på att det går åt rätt håll.Blev glad att jag kommer i en kjol jag inte gjort på länge. Sedan mätte jag midjemått och blev ledsen. Jag ligger precis på gränsen till vad som är nyttigt och eftersom jag dessutom är kort så är det ännu sämre.
-13.2 kg sedan mitten på december.
Inte supersnabbt men det går åt rätt håll.
Dr målvikt är 11.8 kg bort (bmi ca 23.4). Vi får se var det landar.