Är för snål för att lägga så mycket pengar på ett par skorIcebugs? Är superbra när det är snö/is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är för snål för att lägga så mycket pengar på ett par skorIcebugs? Är superbra när det är snö/is.
Spana på Black Friday? Behöver inte alls bli så hemskt dyra! De kommer göra att du kan gå precis lika avslappnat och överallt hela vintern. ibland säljs det begagnade på till exempel marketplace då någon köpt fel storlek. Så sambon köpte ett par till jättebra pris den vägen!Är för snål för att lägga så mycket pengar på ett par skor
Tänker mest att med min tur så blir det typ snö tre dagar varje år från och med att jag köpt skorna De senaste åren har vi haft riktiga vintrar men vi kan ju lika gärna ha plusgrader hela vintern. Men tack för tipsetSpana på Black Friday? Behöver inte alls bli så hemskt dyra! De kommer göra att du kan gå precis lika avslappnat och överallt hela vintern. ibland säljs det begagnade på till exempel marketplace då någon köpt fel storlek. Så sambon köpte ett par till jättebra pris den vägen!
Upplever att motionen inte gör så stor skillnad på just viktnedgång, även om det såklart gör det lite enklare iom att man bränner lite kalorier. Men det är betydligt mindre än vad man tror. Jag blir mest mer hungrig.Avslutar helgen med 27500 steg idag och 29000 steg igår. Har rejäl träningsvärk i låren Hoppas mödan visar sig på vågen sen.
Har dock gått ner 7,5 kg på typ sex veckor sedan jag började stegräkna Några smärre förändringar med kosten samtidigt bara (har gjort dessa förändringar förr men utan motionen utan ens i närheten av samma resultat som nu), tror främst det är faktumet att jag är mycket mer aktiv numera faktiskt förr låg jag bara på soffan.Upplever att motionen inte gör så stor skillnad på just viktnedgång, även om det såklart gör det lite enklare iom att man bränner lite kalorier. Men det är betydligt mindre än vad man tror.
Upplever att motionen inte gör så stor skillnad på just viktnedgång, även om det såklart gör det lite enklare iom att man bränner lite kalorier. Men det är betydligt mindre än vad man tror. Jag blir mest mer hungrig.
Alla är olika! 500-600 kcal är inte så mycket för mig. Det är liksom en måltid mer och det äter jag definitivt om jag har en aktiv dag.Jag upplever tvärtom, aktiva dagar bränner jag 500-600 kcal mer än lugna dagar. Men då är det just steg då, att hela dagen är aktiv eller lång utevistelse på några timmar med långpromenad. Enstaka träningspass här och var bränner ju inte så mycket i sammanhanget däremot gör ju en ökad muskelmassa det i förlängningen. Hungern kommer ju dock som ett brev på posten med ökad muskelmassa Men för mig är den hjärtligt välkommen.
(Tillägger dock att jag varken väger mig eller tränar just nu. Fullt fokus på att baka bebis så att känna mig pigg och stark får vara nåt för framtiden. Är glad om jag hinner få lite luft och promenad varje dag )
Vissa rör ju sig mycket på jobbet. Min kompis går 15 000 bara på jobbet, helt utan extra promenader. 10 000 är väl ganska normal stegantal utan att man aktivt motionerar, så att lägga till lite motion ger nog lätt 20 000Jag tänker mest, hur hinner du det? du måste gå ganska långa sträckor varje dag?
Upp 0.3 kg.
Mens/ägglossning på g?Det är sånt här som får mig att vilja ge upp. Dricker nutrilett till lunch, snitt på 18000 steg per dag nu på sistone och tränar 5 dagar i veckan åt visserligen en pizza igår () men tycker man ska kunna ha balans i livet trots att man vill gå ner i vikt.