Precis samma förutsättningar som jag då mitt skallebank gick över vid lunch dock. Hoppas du också mår bättreSamma här.
Som tur är så har jag sovit uselt och har migrän. Kunde ju varit bättre förutsättningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis samma förutsättningar som jag då mitt skallebank gick över vid lunch dock. Hoppas du också mår bättreSamma här.
Som tur är så har jag sovit uselt och har migrän. Kunde ju varit bättre förutsättningar.
Tack Det börjar släppa! Har gått bra att fasta så här långt ändå, har varit extra noga med att dricka mkt vatten och det verkar som det funkar.Precis samma förutsättningar som jag då mitt skallebank gick över vid lunch dock. Hoppas du också mår bättre
Är så ibland.Känt mej helt omotiverad till 5:2 idag.. Men skam den som ger sej. Snart dags för ”kvällsmat” Imorgon är en ny dag.
Tack och lov
Jag brukar också ha HelloFresh emellanåt och det blir i 9 fall av 10 tre portioner istället för två. Utan att jag snålar på maten. Så bra!Är så ibland.
Vi har Hello Fresh 3 dagar i veckan och då har de redan räknat ut kcal/port för receptet jag brukar ta en halv portion av ngt som är max 600/port. Enkelt och bra.
Idag tog mannen också en halv portion för det var så mycket mat tror det är drygt 6 portioner kvar när hela familjen ätit
I allafall om du tänker ge dig ut och åka på skidornaJag tänker att tårta och skidor tar ut varandra
I allafall om du tänker ge dig ut och åka på skidorna
Jag ska också få tårta i helgen, jag har inte ätit sötsaker sen i julas så det kommer nog smaka ovant.
Min vikt är stabilt på 70-71 ganska lagom även om jag kan tänka mig att väga 68-69
TricepsOkej, min rumpa gör officiellt ont
5 poäng till den som kan lista ut vilken muskelgrupp det var fokus på idag
Aktiv vila i morgon
En blind siffra på vågen är inte vinsten, det du känner däremot är segerJag känner mig piggare, fräschare, friskare och rätt så fast i konturerna.
Triceps
Ligger stadigt på samma vikt som före jul och har rätt svårt att dra ner på kaloriintaget. Men konstaterar att det är en väldigt skillnad att ligga på BMI "nästan fet" och kuta fyra mil i veckan jämfört med att vara soffpotatis. Jag känner mig piggare, fräschare, friskare och rätt så fast i konturerna. Också klart fascinerande vilken status det ligger i att springa mycket, man får en del uppmärksamhet, klart smickrande och mycket roligare än det där sura stigmatiserande viktsamvetet som gör sig påmint betydligt mer sällan nu.
Alltså jag är ju helt på det klara att mitt problem inte är mat utan choklad och chips.
Nu har jag blivit av med en stor del av suget efter detta så det är inte direkt något problem längre, även om jag inser att jag kommer få bakslag lite här och då.
Det som jag istället märker av nu är att jag vaneäter godis mm. Alltså jag är inte sugen på något, går kanske ut i köket för att ta dricka och plötsligt har jag en chokladbit i munnen. Det är som att handen lever sitt eget liv utan att jag ens är medveten om det.
Hur löser jag den knuten? Jag har svårt att själv komma på någon lösning då det inte ens är en medveten handling