lil-sis
Trådstartare
Ok, låter ju inte så kul. Är det nåt du kommer få leva med?
Japp. Det är väl eg inte en nackdel, det är som en inbyggd socker-kontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, låter ju inte så kul. Är det nåt du kommer få leva med?
Grym!!!Startvikt 18/12
22/12: - 0,4kg
28/12: - 0,5kg
2/1: +0,7kg
9/1: - 0,9kg
15/1: - 0,9kg
22/1: - 0,6kg
29/1: - 0,8kg
5/2: - 0,7kg
Tot: - 4,1kg
5/2
Biceps vä: - 1cm
Biceps hö: - 0,9cm
Bröst: - 2cm
Midja: - 0,5cm
Höft: - 3,4cm
Lår vä: - 0,5cm
Lår hö: - 0,5cm
Vad vä: + 0,2cm
Vad hö: + 0,3cm
Tot
Biceps vä: - 2,5cm
Biceps hö: - 1,4cm
Bröst: - 6,8cm
Midja: - 3cm
Höft: - 6,4cm
Lår vä: - 2,3cm
Lår hö: -2,2cm
Vad vä: - 0,8cm
Vad hö: -0,7cm
Alltså på en månad har jag tappat över 6cm runt både bröst och höft. Det är ju jättemycket
Nu känns det plötsligt betydligt lättare att förlåta mig själv för att jag tryckte i mig havrekakor i onsdags.
Var lite orolig för att jag skulle gått upp i vikt denna vecka med tanke på att träningen reducerats till promenader men det verkar inte ha spelat någon större roll.
Sjukt stolt över mig själv iaf
En vän till mig fick samma ”bekymmer” med laktos. För hen går det bättre med Jerseymjölk. Dvs yoghurt, grädde, ost (ffa färskost) från rasen Jersey. De är lite fetare och har därmed dels lägre GI dels mindre mängd laktos enl henne. Bara som tips...Japp. Det är väl eg inte en nackdel, det är som en inbyggd socker-kontroll
En vän till mig fick samma ”bekymmer” med laktos. För hen går det bättre med Jerseymjölk. Dvs yoghurt, grädde, ost (ffa färskost) från rasen Jersey. De är lite fetare och har därmed dels lägre GI dels mindre mängd laktos enl henne. Bara som tips...
Grym!!!
Jag ligger "stadigt" på -1/1,5kg. Men anstränger mig ingenting heller. Mitt största problem är frukost, jag vill så gärna äta rostat bröd. I övrigt sköter jag mig hyfsat! Skulle jag bara byta ut frukosten skulle jag nog gå långsamt nedåt tror jag. Vi får se om jag tar tag i det i helgen.
Grym!!!
Jag ligger "stadigt" på -1/1,5kg. Men anstränger mig ingenting heller. Mitt största problem är frukost, jag vill så gärna äta rostat bröd. I övrigt sköter jag mig hyfsat! Skulle jag bara byta ut frukosten skulle jag nog gå långsamt nedåt tror jag. Vi får se om jag tar tag i det i helgen.
Jag mår inte speciellt bra av att äta mjukt bröd, så det är inte en hållbar frukost av den anledningen. Jag brukar äta hårdbröd istället, det fungerar betydligt bättre. Problemet är att jag verkligen älskar rostad macka.Om du verkligen vill ha rostbröd kanske du kan dra ner lite på något annat?
Jag har bakat ett bröd som passar mycket bättre för mig, men det är så förbannat tråkigt att baka..Finns ju Levain rostbröd. 1 points på VV
Samma här.Fastedag idag