Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det en härlig känsla när man märker att man kan ha kläder som man inte fått på sig på bra länge? Det gör att man orkar fortsätta.Nu har jag 7,5 kilo kvar
Börjar komma i mina gamla kläder igen och det känns skönt att inte behöva köpa nya! Har en rätt rejäl garderob så att slippa belasta miljön med nya kläder på ett tag är ju bra!
Tänk om den nya visar lägre, och att det visar sig att det är den som har rätt!Min våg gick sönder idag! Jag är rädd för att byta, tänk om den visar stor skillnad!!
Mmm, jag får hoppas på det och inte tvärt om!Tänk om den nya visar lägre, och att det visar sig att det är den som har rätt!
17/4 69,2 kg, midja 92 cm
24/5 66 kg, midja 84 cm
7/6 65,6 kg, midja 83 cm
12/6 63,8 kg, midja 81 cm
26/6 65,2 kg
4/7 62,8 kg, midja 81 cm
21/8 62,2 kg
22/11 63,2 kg
Total viktnedgång: 6,0 kg
Kvar till målvikt: 4,2 kg
Uff, vart tog det här vägen då? Sambon är snart i mål med sina -25 kg (!) och har förbättrat alla sina värden och jag är sååå imponerad av honom. För egen del började jag äta mer som vanligt i samband med ett par kurser och helger borta och då glömde jag på något sätt bort kaloriräkningen. Låg ändå hyfsat jämnt i vikt så jag såg det som en paus bara. Men hux flux började både choklad och chips att följa med mig hem när jag handlade mat. Så dumt!! Mår och har mått mycket dåligt mentalt under hösten så det är säkert en effekt av det.
Jag har inte fyllt i Wellobeappen på ett par månader nu men igår försökte jag ta tag i det igen. Hoppas jag orkar kämpa på mot mitt mål och att jag snart kommer till rätta med min mådåligtsituation...
Tack för peppningen och för att du gav mig perspektivDu har gått ner sex kilo på två månader och lyckats hålla vikten i fem månader trots att du mått dåligt. Och nu är du på väg att ta tag i att det börjar slira. Detta i så god tid att du troligen kommer att ha styrfart nog att ta dig igenom julen på ett bra sätt. Det är jättebra, heja!
Kände mig extra tjock idag så vägde mig och vågen visade på 88.7 kg idag. Hmmmm.... Tänker att jag måste räkna fel på kolhydraterna ändå, ligger på 1,5 mmol/l när det gäller ketoner och det är begynnande ketos, jag ska upp i det dubbla är tanken - optimal ketos.88.0 kg på vågen imorse istället för 93.4 kg! Verkar som jag fått bukt på kolhydraterna! Väljer verkligen så fettrikt som möjligt nu så jag håller mig mätt också. Ost och nötter får jag vara försiktig med för de har jag svårt att sluta äta när jag väl börjar... går alltid att ta en bit till!