Finns ju mycket som är fint även på tanter där på barnavdelningarna @niphredil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Även om jag inte själv räknar mig till tanterna .Finns ju mycket som är fint även på tanter där på barnavdelningarna @niphredil
Det här med att behöva sitta och titta på folk som vräker i sig sötsaker...
Att inte bli tagen på allvar är nog en av de mest frusterande sakerna någonsin. Hur gör ni för att behålla lugnet?
Jag är numer uttråkad och längtar tills jag får äta vanligt igen
Absolut! Även om jag inte själv räknar mig till tanterna .
Jag jobbar stenhårt på att känna mig moraliskt överlägsen (utan att visa det då...) som kan låta bli.
riktig pasta kan jag äta mängder av, när jag väl börjar så är det ingen som kan få stopp på mig
Jaså det är det man ska göra....jag känner mig mest dum. Avskyr när äldre damer på landet ska truga i mig en massa skit, jag menar jag är ju knappast smal...Jag jobbar stenhårt på att känna mig moraliskt överlägsen (utan att visa det då...) som kan låta bli.
Hur går det för dig @Hyacinth?
Jaså det är det man ska göra....jag känner mig mest dum. Avskyr när äldre damer på landet ska truga i mig en massa skit, jag menar jag är ju knappast smal...
Igår var jag ute med LIVSKAMRATEN, åt god varm sallad och drack massa vin. Det var det värt. Idag vidare på soppor och shakes, 11 dagar hardcore kvar. Det går bra, är satans envis.
Åh, men du är ju så himla bra!
Heja heja!
Alltså, jag har haft humör från helvetet några dagar, i morse när jag vaknade kvittrade jag
Toppen!Tack! Jag tror jag har hittat vad som funkar för mig, men det har också tagit ett par år Disciplinen är inte alltid superbra, jag gör misstag då och då. Men skillnaden är nog att jag försöker lära mig av dem direkt istället för att hamna i en ond cirkel i flera veckor/månader. Typ: varför blev jag sugen på godis (och köpte, och åt) på vägen hem? Jo, för att jag var jättetrött och hade slarvat med mellanmålet. Ok, då får jag försöka vara mer noggrann med att äta riktig mat innan jag dippar, och kanske gå och lägga mig lite tidigare ikväll.
Och sen har jag inte ångest om jag gör ett aktivt val att äta godis eller kladdkaka. Men det ska vara för att jag är sugen på det, för att det är gott. Inte för att jag inte har något bättre för mig än att äta Eller för att jag är ledsen, känner mig ensam, you name it... Problemet har ju inte varit vikten i sig, jag har aldrig varit kraftigt överviktig (men väl varit upp och nosat vid 80 kg när det var som värst) utan ett problematiskt förhållande till mat i kombination med svajigt psykiskt mående (vilket jag inte fattat själv!).
Ursäkta den långa utläggningen Men det är så mycket psykologi i det här, intressant tycker jag!