Dricker du tillräckligt?
Jag stod också stilla i början, sen lossnade proppen.
Sen blev det stillestånd efter två veckor igen, sen knatar det nedåt igen.
Drick drick drick.
Nyckeln är vätska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricker du tillräckligt?
Ja, det tycker jag? Minst en liter vanligt vatten om dagen - så det är skumtDricker du tillräckligt?
Men vad duktig du är! Vilken disciplin alltså!Iiiiih, vägdag idag och se på fan: 63,8!! Det händer verkligen grejer! Trots att jag äter bröd varje dag och godis någon dag i veckan Såhär lite har jag inte vägt på nästan 10 år... Men det känns asbra i kroppen, träningen har naturligtvis en stor del. Jag försöker ställa om till att äta för att orka träna istället för att äta på känslor eller för att jag är uttråkad... Bara att hålla den här vikten nu skulle vara fantastiskt, men jag kommer fortsätta på den inslagna vägen och hoppas att det trillar av lite till, i långsam takt.
Jag siktar på minst 1,5 liter men närmare två.Ja, det tycker jag? Minst en liter vanligt vatten om dagen - så det är skumt
Plus te (utan socker).
Springer till badrummet typ hela tiden
Får dricka ännu mer
Jag tror att jag kommer upp i 2L med allt te, men te i sig är iofs vätskedrivande?Jag siktar på minst 1,5 liter men närmare två.
Alltid före och efter måltid samt mellan.
Men vad duktig du är! Vilken disciplin alltså!
@zassoo Du är grym! Jag vet hur länge du kämpat och jag älskar framförallt hur du hela tiden jobbat på att få en mer hälsosam relation till mat. Grattis till framstegen!
För mig känns det segt.
Dock inte intagit en enda bit kaka, godis eller glass, sedan i lördags natt. Och det är ju jävligt stort för att vara jag.
Haha.
Sen har inte maten varit toppen denna veckan, men det tar sig, tänker jag. Idag har jag och sambon storhandlat. Snickersglass var det enda i skräpväg som hängde med hem, och han lär äta flest. För min del får de ligga i frysen tills andan verkligen faller på!
Men detta är ju jättebra gjort?!
Det kanske känns mindre segt om några dagar?
Själv väntar jag på att mensen ska släppa, lägger alltid på mig vätska som gör det svårt för mig att knäppa byxorna (eller shortsen, med tanke på vilket väder vi har nu ). Så dagdrömmer om hur flera kilon kommer att rinna av mig i slutet av den kommande veckan.
Det är väligt frusterande måste jag säga!Detta är otroligt frusterande, varför måste man samla på sig så mycket vätska för?
Jag är också inne på dag 6
Min våg bråkar med mig men jag vet på ett ungefär vad jag väger, alltid något.
Pepp är alltid bra!Det är väligt frusterande måste jag säga!
Vad kul, då kan vi kanske peppa varandra lite extra?
Ska tillägga att jag även äter en liten burk kvarg 1- 2 ggr/ dagen, kalorisnål, men gärna med extra proteiner i. (Jag kom på att jag skrev ren kur i förra inlägget, men det är ju missvinsande.)
Hur länge tänkte du hålla på?
Jag har inte bestämt helt än, men funderar på fyra veckor så som jag gör nu. Sedan kalorisnåla luncher och eventuellt så kör jag jag i gång med en två veckors kur, efter två veckor med lite mat.