Härom dagen hittade jag bilder från innan jag gick ner i vikt. Det var ingen rolig syn. Dels såklart rent utseendemässigt, jag känner knappt igen mig själv, framför allt i ansiktet. Men det är också sån skillnad på blicken, hållningen, hur jag ser ut att må. Visst ler jag på de gamla bilderna, men ögonen ser trötta ut. Jag mådde helt enkelt inte bra. Det är drygt 12 kilo som har trillat av och jag vill verkligen inte ha tillbaka dem - för jag mår så mycket bättre nu på alla plan. Men det är fortsatt hårt jobb, framför allt mentalt, för att hålla mig på banan. Just nu rullar det på utan problem, men jag vet att det kommer komma dagar då jag vill känsloäta upp hela skafferiet. Så jag jobbar på strategier för att inte hamna där.
Jag ville bara dela med mig, för jag tror att flera säkert känner igen sig. Det är så värt det att få tillbaka sin kropp, men det är liksom inte färdigt bara för att man har gått ner det man har tänkt.
Förresten tycker jag det är kul att det har blivit lite liv i tråden igen
Jag ville bara dela med mig, för jag tror att flera säkert känner igen sig. Det är så värt det att få tillbaka sin kropp, men det är liksom inte färdigt bara för att man har gått ner det man har tänkt.
Förresten tycker jag det är kul att det har blivit lite liv i tråden igen